Faktúra a web zľava

Otázka

  • 0

Dobrý deň, 
26.10.som si objednala internet, 30.10. mi bol zavedený. Pri objednaní cez internet som dostala web zľavu na 2 a 3 mesiac (5€ a 5€). 
Prišla mi prvá faktúra za október (1.mesiac)  a za november (2.mesiac). Čo sa týka prvého mesiaca tam som nemala mať žiadnu web zľavu, keďže platím len alikvotnú časť mesiaca. V prílohe prikladám ukážku. 
Chcela by som sa teda opýtať, že za tretí mesiac dostanem tú 5€ web zľavu alebo ste ma o ňu ukrátili v prvom mesiaci? Chcela by som sa predom vyhnúť prípadným reklamáciám faktúry do budúcna. Za odpoveď ďakujem.

Faktura.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

ja objednavam cez net a tiez sa to takto odratavalo, nebola v dvoch ale troch fakturach ale bola . Najblizsia faktura ti pride s web zlavou 4,68€

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Na dalsej fakture budete mat web zlavu preratanu od 1.do 30.v mesiaci, to, co vam ostalo z prveho mesiaca...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ale predsa vidia jej terajsiu dvoj fakturu , za mesiac 10 v trvani 2 dni a za plny mesiac 11, takze by jej mali  vediet aj povedat nieco o tej Web zlave za 30.10.2017-31.10.2017. A za opytanie jej predsa snad nos neodtrhnu. :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Judita nech si počká na tu faktúru... Predsa na infolinke nevedia aká bude jej vystavená faktúra.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nepochopili ste otazku. Judita ma obavu ze jej jednu 5€ zlavu, na ktoru ma narok v 2 a 3 mesiaci, pouzil Telekom uz v prvom mesiaci na dva dni pripojenia.

Judite odporucam zavolat na bezplatnu zakaznicku linku 0800 123 456 a informovat sa priamo u obchodnikov.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ak operátor nie je talian a bude ti rozumieľ

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň, 

Ak sa zľava neodčítala, stačí zavolať na zákaznícku linku, je to možné vyriešiť hneď prostredníctvom operátora. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar