zmena emailu v elektronickej faktúre

Otázka

  • 0

Dobrý večer mam na Vás prosbu potrebovala by som zmeniť email elektronickej faktúry, nakoľko pri  aktivácii nového paušálu Happy XL mi bola  zadaná nesprávna emailova adresa a ja som si túto chybu nevšimla. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Dobrý deň, 

Zmena je možná aj v zákazníckej zóne Môj Telekom, v časti faktúry > nastavenia. Spolu s tým je možné nastaviť alebo zrušiť zaheslovanie, nastaviť notifikacie a pod.. Ak nemáte prístup k portálu, zmenu vykonajú aj na zákazníckej linke alebo na marketing@telekom.sk :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar