obmedzenie sluzieb

Otázka

  • 0

Dobrý deň chcel by som sa opytat ci je pravda ze pocas obmedzenia za nevyplatenie faktury je mozne nejako aktivovat sluzby no ak do 7 sa faktura neuhradi bude sa to uctovat dalsich 20e.. ak ano ako sa to da aktivovat? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

19,80€ sa Vám účtuje za obmedzenie služieb pre neuhradené faktúry. Počas obmedzenej služby nie je možná administrácia služieb. To je možné až po uhradení všetkých dľžnych čiastok a opätovnom spustení poskytovania paušálu/programu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň, ja by som sa chcela opýtať...obmedzili ste mi služby pre neuhradenie faktúry, o ktorej som nedostala žiadnu sms ( ostatné vystavené faktúry mi vždy chodia cez sms), nedostala som ani jedno upozornenie o tom, že je potrebné faktúru s týmto variabilným číslom uhradiť, jednoducho bez akéhokoľvek upozornenia ste ma obmedzili....ako riešite takéto situácie, mám zaplatiť 19,90 euro za niečo, o čom som nemala ani šajnu? Podotýkam, že vždy, vždy platím všetky faktúry načas....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

najlepsie spravis ak si zavolas priamo na financne 12313  tam ti to povedia

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

pozor je to spoplatnena linka , radsej napis mail na pohladavky.mob@telekom.sk a k SIPO ti chodia SMS ? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar