Easy nie je Easy

Otázka

  • 0

Easy mam mesiac a par dni ale cista katastrofa. Data v zahraničí 0bodov. Mam aktivovaný balik Vzdy2Giga v EU nepouzitelne. Po zapnuti dat mi naskoci nejaky oznam z Telekomu ze mam nastavenu zlu APN adresu. Mate nastavenu APN Euinternet ktora sa pouziva pre zahranicie. Prestavte si APN na Tel.internet. Su zlaty ze ma upozornuju ale ja som bol v zahraničí a aj ked som nastavil ako odporucali tak data nefunkčné. Po kontaktovaní Telekomu dalsia katastrofa. Odpovede od jednotlivých zamestnancov - nie ste zakaznikom Telekomu, vsetky sluzby vam transparentna funguje, zavolajte tam, napiste tam,  neviem vam poradit a na posludnu spravu ani uz nereagovali. Prehodil som simku do druheho zariadenia a zrazu vsetko islo- cca15minut potom prisla sms ze som minul nejaky limit 60€ a data boli pozastavene.. Ale vzdy2giga aktivovane!!! Tak som to vzdal. Uz som 3 den na SK. Vsetko funguje. Novy balik Vzdy2Giga sa automaticky obnovil to funguje skvele. Vcera vecer mi prisla sms ze som minul 110MB z DENNEHO BALIKA A OD TOHTO MOMENTU MI BUDU UCTOVAT 0,009€ za kazdy preneseny MB v roamingu v EU, na Islande... Nevadi ze som na SLOVENSKU A ZIADNY DENNY INTERNET SOM SI NEAKTIVOVAL!!! Prenos cisla to isti a TELEKOM NIKDY VIAC. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Taku moznost mi nikdy neukazalo aby som potvrdil pokracovanie v regulovanom roamingu. Po zapnutí datoveho spojenia sa mi zobrazilo v prehliadaci iba ze mam nastavenu zlu APN a moznosti ako nastavit APN pre Android, Windows... Samozrejme ze som nastavil APN podla vzoru od Telekomu. Tu uz nejde iba o nefunkcne data, ked mam aktivovaný balik Vzdy2Giga preco mi pride sms ze som dosiahol limit 60€ v roamingu. Preco ked som uz na Slovensku v sieti Telekom mi pride sprava ze od tohto momentu uz vam uctujeme 0,009€ za preneseny MB v roamingu. Preco zrazu z nicoho nic mam aktivovani Denny internet? Preco mi pride ked mam predplatene data sprava ze uz platim nieco extra a to som na SK? Samozrejme ze chyba je vzdy na strane zakaznika. Oni su v tom nevinne co ma Telekom spolocne napr.s tym ocom som pisal hore.. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravim. Tie ma triafal slak pri hlaske ze mam zle nastavene APN. Chodte do nastaveni APN vo vasom telefone, otvorte EUINTERNET, nazov moze ostat tak kao je (ani sa neda zmenit) ale APN prepiste na internet (z euinternet) a bude to fungovat. Nikde takyto postup nie je napisany !

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

SIM karty Telekomu maju nastaveny apn profi na karte. Kludne zmaz oba APN aj pre internet aj mms a daj obnovit default. Resetom apn nastaveni sa stiahnu zo sim spravne.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar