nefunkčné mobilné číslo

Otázka

  • 0

od pondelka 30.10.17 mám nefunkčnú kartu,(3 dni) nedá sa volať ani internet nejde,na poruchách ma odbijú že je to v riešení,je to čudné,má niekto niečo podobné?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

14 odpovedí na túto otázku

  • 0

Dobrý deň, 

Navštívte ktorékoľvek Telekom centrum a požiadajte o bezplatnú výmenu SIM karty. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrá rada,tam som bol -je to v riešení,že nie som sám...

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak možno ide o výpadok vo Vašej lokalite, vtedy by ich tvrdenie bolo pravdivé, ale nepredpokladám, že by problém trval už tretí deň, zvyčajne poruchy riešia do max. dvoch dní. 

V okolí to ľuďom funguje? 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

No vidíš ja som si myslel o telekome že je ok,ale zdanie klame,mám ešte jedno číslo od t- comu a to funguje to je záhada čo?Volám na poruchy a žiadne vysvetlenie od operátorky,len to že porucha je v riešení...

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Doteraz fungovala bez problemov? Použil si SIM kartu v druhom telefone?

Editoval/-a ASK

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

samozrejme že som skúsil v druhom mobile,nahlásil som poruchu a výslovne mi povedala oper.že výmena karty nepomôže,že je to nejaká porucha,mám aj druhú kartu od t- comu a tá funguje ,tak som chcel zistiť čimá aj niekto iný tento druh poruchy.Neviem či to nieje  s  prolongáciou,predlžil som na diaľku zmluvu poslali mi sms a odvtedy karta nefunguje.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Na Vašom mieste by som stále poruchu urgoval, a zadal podnet na reklamačné oddelenie - buď cez zákaznícku linku alebo e-mail marketing@telekom.sk

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 dnes je sviatok, zajtra to môže vyriešené :-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

v prvom rade ked sa nieco riesi tak treba povedat, nech to urguju, ak sa to nedoriesi za par dni, vyvolavat dokola dokola

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 volal som min. 25x,poslal email,ale to stále skončí pri tej operátorke a tam dostanem odpoved,že je to v riešení.Večer asi o 18,00 mi zavolali na iné číslo že spojazdnili volania a sms,aj to je nejaké čudné,lebo sms dostanem a potom zmizne,internet nejde...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dnes je presne týždeň od nahlásenia poruchy a nič sa nedeje,ked zavolám na poruchy odpoved je porucha je v riešení a to je vybavené.Prečo nejaký zodpovedný pracovník nedá nejakú odpoved?Ja sa dovolám iba k operátorovy a to je koniec...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Urgovať, určite urgovať, a zadať podnet, resp. reklamáciu so žiadosťou o vrátenie poplatku za program kvôli nefunkčnej službe. Netreba kontaktovať iba poruchy, ale zákaznícku linku, ktorá má viac možností na vybavenie tejto záležitosti.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Už ma huba bolí,volám,píšem maily,ale oni sú ticho,ked zavolám aj na poruchy,alebo na zák.linku ,to je stejná odpoved-porucha ja v riešení.Sem to píšem už zo zúfalstva,pred 14-dnami som sa ústne dohodol na predĺžení zmluvy,zatial ešte kuriert nebol na podpis,ale silne uvažujem o odchode inam aj ked v marci budem mať 20-ročné jubileum u týchto motákov...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar