Podrobný elektronický vypis

Otázka

  • 0

Zdravím, prečo mi tento mesiac neprišiel podrobný elektronicky výpis na email a ani v aplikácii Telekomu sa uz nedá pozrieť od tohto mesiaca. Prečo telekom o zmenách vôbec dlhoročných zákazníkov vôbec neinformuje a dopredu ich o zrušení uvedenej služby vôbec nepovie ( aj na call centre zistite, ze ani o tom nevedie a až po naliehanie a zisťovaní prečo mi nebol zaslaný povedia,ze bol zrušený ) S takéhoto prístupu som sklamaný Tak ako to je s tým podrobným elektronickým výpisom? Prečo nás Telekom neinformuje?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Ani ja som tento mesiac podrobny vypis nedostal a nebol som informovany ze by bol zruseny. Tiez som zvedavy ako to je.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Reklamacne odelenie dodnes na toto neodpovedalo a uz je januar 2018

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar