Podrobný elektronický vypis

Otázka

  • 0

Zdravím, prečo mi tento mesiac neprišiel podrobný elektronicky výpis na email a ani v aplikácii Telekomu sa uz nedá pozrieť od tohto mesiaca. Prečo telekom o zmenách vôbec dlhoročných zákazníkov vôbec neinformuje a dopredu ich o zrušení uvedenej služby vôbec nepovie ( aj na call centre zistite, ze ani o tom nevedie a až po naliehanie a zisťovaní prečo mi nebol zaslaný povedia,ze bol zrušený ) S takéhoto prístupu som sklamaný Tak ako to je s tým podrobným elektronickým výpisom? Prečo nás Telekom neinformuje?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Ani ja som tento mesiac podrobny vypis nedostal a nebol som informovany ze by bol zruseny. Tiez som zvedavy ako to je.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Reklamacne odelenie dodnes na toto neodpovedalo a uz je januar 2018

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @r_janco1,

máš zadanú reklamáciu?

Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz