Faktúra

Otázka

  • 0

Prosím Vás včera nás odpojili zo služby pre nezrealizovanu platbu za faktúru, dnes som bola uhradiť faktúry a pán mi povedal, že cca do 1 hodinky nás pripoja, ale zatial sa tak nestalo. Viete mi prosím pomôcť? 0904221241

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

da sa to aj ked zavolas ale neviem ake je tam cislo :( 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nemusí...Tiež dá,aj ináč,ak nie je človek veľmi pohodlný...Toto je tiež riešenie čo som napísal...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

cosi, nikam nemusi chodit, staci to poslat mailom pohladavky.mob@telekom.sk alebo pohladavky.pev@telekom.sk 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Trvá to zvyčajne 1,až 2 dní....Keď sa také niečo stane,je najlepšie mať kópiu o zaplatení faktúry a ísť do kamennej predajne Telekom. Oni to pošli faxom priamo do centrály a celý proces sa výrazne zrýchli ( opätovné pripojenie).

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ono treba pockat kym sa platby sparuju u nich v systeme, hodinka to urcite nebude 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar