Preco mi Telekom opatovne zamieta zaslanie podrobneho vypisu hovorov?

Otázka

  • 0

Dobry den,

ziadal od pracovnika telekomu podrobny vypis hovorov a ZAMIETLI MI TO.

Skusal som poziadat o podrobny vypis hovorov na mojom ucte na telekom stranke ale opatovne to bolo zamietnute.

Preco mi telekom zamietna zaslat podrobny vypis hovorov? Nemam snad na to pravo ked moj pausal je 34 Euro a faktura mi prisla na 164 euro a to mam v pausale zahrnute aj 200 min do krajin mimo EU?

Preco telekom taji moj vypis hovorov?

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Aký dôvod zamietnutia uviedol pracovník Telekomu? Neskúsil si použiť 

alebo si pozri odpoveď bu2ckland v teme 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 

Ako si môžem kontrolovať výšku svojej faktúry?

V prípade, že chcete mať svoje faktúry za mobilné služby pod kontrolou, ponúkame vám službu Kontrola spotreby. Služba umožňuje nastavenie zasielania notifikačnej SMS o prekročení sumy spoplatnenej prevádzky podľa zvolenej úrovne nad paušálny mesačný poplatok. Možné úrovne pre zasielanie SMS sú od 3 € až po 39 € v 4 € intervaloch. Zmena úrovne a deaktivácia služby sú bezplatné.

Službu je možné aktivovať v každom Telekom Centre, na bezplatnej zákazníckej linke 0800 123456 alebo najjednoduchšie poslaním SMS s textom „KS ZAP xx“ (xx predstavuje úroveň limitu v eurách) na číslo 12323.

Ďalším spôsobom je kontrola spotreby prostredníctvom Mobilnej aplikácie Telekom. Je určená primárne zákazníkom mobilných služieb spoločnosti Slovak Telekom, ktorí vlastnia mobilný telefón s operačným systémom Android alebo iOS. Aplikáciu si môžete bezplatne stiahnuť z online obchodu App Store alebo Google play.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nemajú dôvod aby Vám to zamietli. Jednorazový je spoplatnený okolo 6 eur, ale je možné aktivovať aj za 0,79 eur mesačne s tým, že Vám ho budú zasielať aj e-nailom 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tiez nevidim dovod aby ti to a hlavne preco zamietli, napis im alebo zavolaj

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Podrobný elektronicky výpis uz telekom nezasiela, prečo na to mi na čísle 0800123456  nechceli včera prezradiť, ze vraj mi poslali list, ktory nevedia kedy ho poslali ale zevraj poslali súvisí to zaradením nového systému 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz