Dáta v mobile

Otázka

  • 0

Dobrý deň rád by som vám oznámil že ja som dnes nepoužíval data a aj tak mi ich odoberalo a aj mi sťahovalo kredit Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

dakujeme za oznamenie :D nemas zapnute aktualizacie z dat? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Internet v mobile ide podozrivo rychlo mam 3 giga a taha to ako dive a potom to vase trapne obmedzenie ved kym mi to nacita stranku tak kludne nakupim vypijem kavu a ze este stale nic inak fakt ubohy net

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vidím, že s podobnými skúsenosťami niesom sám :D Mne zase strhli kredit za automatickú obnovu dát. balíčka vždy 2 giga, no podľa ich app. nemám žiadny dátový balíček. Na podpore (0800 123 777) mi tvrdili, že dáta sa automaticky neprenášajú do ďalšieho obdobia a platia 30 dní (pritom na webe a v app tvrdia pravý opak). Dnes v "najvhodnejšom čase (1:13), som mal budíček, že za internet už dnes nemusím zaplatiť ani cent, pritom som počas víkendu ani mobilné dáta nemal zapnuté, a samozrejme mi to strhlo 0,50€ z kreditu. Odporúčam reklamovať, vyvolávať im, vypisovať a stále ich urgovať. Ak by nepomohlo reklamovanie, v takom prípade by bolo najlepšie sa obrátiť nejakého právnika (ochrana spotrebiteľa) alebo na SOI.

23313076_1838778062817377_348381043_o.jpg

Editoval polak.expres

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar