Úhrada

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

uhradil som faktúru prostredníctvom sporopay a vôbec mi neeviduje úhradu na môj telekom, stále faktúra svieti ako neuhradená. Úhrada bola zrealizovaná 13.10.2017 a už mi bola aj stiahnutá z účtu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Úhrada sa nezobrazí hneď, ale o niekoľko hodín alebo nasledujúci deň, kedy sa zosynchronizujú dáta zo systému. Určite je však v poriadku uhradená, akurát sa stav neprepísal na portáli.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ak to vidíš v aplikácii Telekom v Android telefóne, vymaž si obsah aplikácie a nastav nanovo aplikáciu, problém zmizne. Mne zmizol lebo na druhom telefóne iOS bolo všetko OK. Potom to pomohlo.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @MarekHrubos,

odpoveď od @mirko1141 som označil ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 

V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže :)

Prajem pekný deň

Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar