Úhrada

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

uhradil som faktúru prostredníctvom sporopay a vôbec mi neeviduje úhradu na môj telekom, stále faktúra svieti ako neuhradená. Úhrada bola zrealizovaná 13.10.2017 a už mi bola aj stiahnutá z účtu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Úhrada sa nezobrazí hneď, ale o niekoľko hodín alebo nasledujúci deň, kedy sa zosynchronizujú dáta zo systému. Určite je však v poriadku uhradená, akurát sa stav neprepísal na portáli.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ak to vidíš v aplikácii Telekom v Android telefóne, vymaž si obsah aplikácie a nastav nanovo aplikáciu, problém zmizne. Mne zmizol lebo na druhom telefóne iOS bolo všetko OK. Potom to pomohlo.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @MarekHrubos,

odpoveď od @mirko1141 som označil ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 

V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže :)

Prajem pekný deň

Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar