Stiahnutie a zaplatenie faktúry

Otázka

  • 0

Ako sa dostanem k svojej faktúre, ktorú treba zaplatiť...kedže cez moj telekom stále vypisuje, že faktúra je nedostupná.  Hlavná vec, že operátor chce uhradiť faktúru do určitého dátumu a neposkytne možnosť ju zobraziť len zaplatiť požadovanú sumu. Pokiaľ nebude uhradená tak hneď účtuje penále hoci ja ju chcem zaplatiť no nemám ako. Chcem vedieť za čo konkrétne platím. Kedy bude možné ju stiahnuť???

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

Faktúra je dostupná v Môj Telekom cca. 4-5 dní po skončení fakturačného obdobia. Ak stále nie je dostupná aj po piatich dňoch, faktúru Vám vyhľadajú a zašlú emailom alebo poštou po požiadaní na zákazníckej linke 0800 123 456.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Už by to malo fungovať. Funkčnosť som práve vyskúšal na svojom čísle. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravím, ako môžete tvrdiť že služba môj telekom funguje, keď už viac ako týždeň sa nemôžem dostať k mojím službám, 2x som volal s operátorom a stále ma ubezpečujú že to bude čo skoro opravené :-( 

Samozrejme k faktúre sa rovnako nemôžem dostať...po viac ako týždni mi ju neviete preposlať na mail

M

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

FA_TMSK.png

Nech sa páči. Mne to ide, ak neveríte. Možno Vám to už niekto odporúčil, ale vymazať cookies mi väčšinou pomôže, ak je problém s portálom. Žiaľ, operátori zákazníckej linky nemajú možnosť opraviť problémy s portálom, preto je najlepšie požiadavky zadávať e-mailom na office@telekom.sk alebo marketing@telekom.sk

 

Editoval mirko1141

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravim, zial ani nam stiahnut FA nejde... uz je to 14 dni a faktura je po splatnosti 2 dni.Dostali ste sa niekto k FA? napr. mailom?

Dnes som napisala na kontakty co tu uviedol p. Mirko1141, tak hadam sa lady pohnu....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • -1

ani mne to  nefunguje - zase sa stym  museli **piip** - nechapem  tychto  imbecilov ,ked nieco  funguje  musia to zakonete **piip** 

volala som s  linkou telakomu , samozrejma  nic nevyriesili , zmetci  smradlavy 

keby predsa len tak ma laskavo kontaktujte ze uz to ide ,dakujem

IMG_20171010_230634.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar