Nefunčný a polofunkčný Môj Telekom

Otázka

  • 0

Chcem len apelovať na ľudí, ktorí stoja za portálom Môj Telekom, aby to už konečne dali do poriadku. Deň čo deň sa vyskytujú na tomto paškvile problémy. Nie je jedného dňa, aby sa neobjavovali chyby. Nie som typ človeka, ktorý by sa sťažoval, nakoľko som nadmieru spokojný so službami operátora, ale toto mi nedalo, aby som sa neozval. Najčastejšie chyby, s ktorými sa stretávam už bijú až do očí... Nepodarilo sa pripojiť žiaden produkt; ospravedlňujeme sa, nastala neočakávaná chyba (Znovu načítať); neustále nekončené naťahovanie profilu ako z doby dial-up pripojenia (tri blikajúce fialové kocky na úvodnej stránke naťahujú profil donekonečna); neustále pripájanie už pripojenej dlaždice na hlavnej stránke (z akého dôvodu to vypadne to skutočne neviem) a z času na čas musím organizovať dlaždice odznova. Výpis hovorov je potrebné autorizovať pomocou SMS / mailu, prečo nie pomocou PID kódu ako ďalšia možnosť??? Skutočne vám to už nie je hanba, že to za roky fungovania neviete dať do používateľnej podoby!!! Zrejme je najvyšší čas si to dať spraviť profesionálom a určite odznova a nielen lepiť celý portál donekonečna.

Editoval Marcel
odpoveď sa páči : 8 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

38 odpovedí na túto otázku

  • 0

@Mirko, @Marcel o tejto nefunkčnosti vieme a kolegovia na odstránení nefunkčnosti pracujú. Preverím v akom stave je riešenie. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

ďalšia chyba, nastavenie faktúr a výpisov, nefunguje, preblikávajú bodky do nekonečna. Nejde to už niekoľko týždňov!

 

Nastavenie faktur a vypisov.jpg

Presne, už skoro 2,5 mesiaca. Niekoľkokrát som to urgoval, ale zatiaľ nevidím žiadne riešenie. Neviem či to bude tak skoro fungovať.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ďalšia chyba, nastavenie faktúr a výpisov, nefunguje, preblikávajú bodky do nekonečna. Nejde to už niekoľko týždňov!

 

Nastavenie faktur a vypisov.jpg

Editoval Marcel
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Dobrý deň,

máme tu opäť problém v Môj Telekom. Potrebujem si archivovať mesačné výpisy a nemôžem sa k nim dostať vo formáte PDF. Tlač, prípadne uloženie vo formáte PDF generuje 0bajtov prípadne 20 bajtový súbor. Nefungujú mi korektne ani požiadavky na staršie vygenerovanie z minulých 2 mesiacov....

Bez názvu.png

Editoval Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ďakujem, ale ja surfujem v privátnom móde vždy a po zavretí prehliadača sa vždy kompletne všetko maže, okrem iného po štarte mi premazuje CCleanorom celé PC, takže som si istý, že u mňa sa cookies neohrejú. Sušienky nemajú u mňa šancu, dokonca ani na tanieri :-D

:D

Tak potom bude podľa mňa nevyhnutné to spísať na data@telekom.sk, nech to technici odstránia. Inej cesty podľa mňa niet.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Skúšal som to, aj mne sa objavila táto chyba, ale po vymazaní cookies mi všetko ide v poriadku. Vyskúšajte to aj vy.

Ďakujem, ale ja surfujem v privátnom móde vždy a po zavretí prehliadača sa vždy kompletne všetko maže, okrem iného po štarte mi premazuje CCleanorom celé PC, takže som si istý, že u mňa sa cookies neohrejú. Sušienky nemajú u mňa šancu, dokonca ani na tanieri :-D

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Opäť niekoľko dní nefunguje korektne Môj Telekom:

Pri sťahovaní faktúry sa objavuje chyba:

Ospravedlňujeme sa, nastala neočakávaná chyba.

Znova načítať

Skúšal som to, aj mne sa objavila táto chyba, ale po vymazaní cookies mi všetko ide v poriadku. Vyskúšajte to aj vy.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Opäť niekoľko dní nefunguje korektne Môj Telekom:

Pri sťahovaní faktúry sa objavuje chyba:

Ospravedlňujeme sa, nastala neočakávaná chyba.

Znova načítať

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dalsia chyba je automaticke odhlasovanie po necinnosti. Pisal som kratky prispevok na 2 vety do forum.telekom.sk a automaticky to odhlasuje aj pri cinnosti. Akoby to pocitalo cas od prihlasenia a je jedno, co robite, kludne mozte aj klikat na fore a byt cinny  a casom to odhlasi.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nefunguje posielanie SMS clenom Magenta1 z webu po prihlaseni sa do portalu magenta. Uz to evidujem dlhsie ako mesiac. Stale nic.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Chcem len apelovať na ľudí, ktorí stoja za portálom Môj Telekom, aby to už konečne dali do poriadku. Deň čo deň sa vyskytujú na tomto paškvile problémy. Nie je jedného dňa, aby sa neobjavovali chyby. Nie som typ človeka, ktorý by sa sťažoval, nakoľko som nadmieru spokojný so službami operátora, ale toto mi nedalo, aby som sa neozval. Najčastejšie chyby, s ktorými sa stretávam už bijú až do očí... Nepodarilo sa pripojiť žiaden produkt; ospravedlňujeme sa, nastala neočakávaná chyba (Znovu načítať); neustále nekončené naťahovanie profilu ako z doby dial-up pripojenia (tri blikajúce fialové kocky na úvodnej stránke naťahujú profil donekonečna); neustále pripájanie už pripojenej dlaždice na hlavnej stránke (z akého dôvodu to vypadne to skutočne neviem) a z času na čas musím organizovať dlaždice odznova. Výpis hovorov je potrebné autorizovať pomocou SMS / mailu, prečo nie pomocou PID kódu ako ďalšia možnosť??? Skutočne vám to už nie je hanba, že to za roky fungovania neviete dať do používateľnej podoby!!! Zrejme je najvyšší čas si to dať spraviť profesionálom a určite odznova a nielen lepiť celý portál donekonečna.

Súhlasim ale dost prasvidelne sa toto stáva  nestijí tato služby za nič . .

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aj by som napríklad rád zaplatil faktúru, ale bohužiaľ nedá sa ? 

 

Ak by som vedel že im takto nádherne funguje systém tak si do Telekomu ani neprenesiem číslo. 

Editoval A1B2C3

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja pravidelne nie som ani zákazník. O môj telekom ani nehovorím kedže sa väčšinou ani nedá prihlásiť. 

203BFC57-8B14-4F91-81A3-CCD8D7F83071.jpeg

Editoval A1B2C3

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

katastrofa cista  zas a opet nefunguje HANBA PORIADNA   MOJ TELEKOM

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Problém so stiahnutím faktúry, prebiehajúci od 25.11. 2017:

Ospravedlňujeme sa, nastala neočakávaná chyba.

Skúste znova

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

takze zasa nic nove  telekom kasle na svojich platiacich zakaznikov ,,po 3 mesiacoch urgovania , vypisovania sa nic nedeje ...proste kaslu na zakaznika ...nic nefunguje a ani naznak ze by s tym nieco robili ...amateri buzeransky ...!!!

aspon keby ste spristupnili tu mobilnu apku pre  vsetkych internetovych poskitovatelov , nie z inej siete nez telekom sa nepripojite na ucet ...je to zverstvo

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nefunguje posielanie SMS z magenta1 portálu, evidujem niekoľko dní.

magenta1.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Minúty absolútne nesedia posunuté o 720 minút!!! Ostatné informácie sedia. Čas vždy ukazuje k minúte prihlásenia v aplikácii, v skutočnosti som poslednú aktivitu mal skutočne o 21:24

 

Screenshot_20171120-092838.png

Screenshot_20171120-092918.png

Editoval Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďalšie nefungujúce stránky, podstránky:

https://www.telekom.sk/internet/4g-internet/podporuje-moja-sim-karta-4g

1. Nefunguje overenie SIM 4G, skúste to znova píše už niekoľko týždňov. (hláška: Chyba, skúste to znova)

2 .Ostatné, mobilná aplikácia, deaktivácia: Vypisuje už týždne hlásenie: Pri odosielaní požiadavky nastala chyba.

3. Mne osobne ukazuje inú spotrebu aplikácia Môj Telekom v telefóne, ale web Môj Telekom ukazuje správne. Rovnako správne ukazuje m.telekom.sk ak si vyžiadam kód. Už som aj deaktivoval aplikáciu vymazaním uložených informácii v telefone a nastavením (aktivovaním) nového prístupu a stále rovnako nepresné informácie.

 

 

Editoval Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň, stále nefunguje možnosť spravovať mobilnú aplikáciu z portálu Môj Telekom. Tiež navrhujem spojiť môj Telekom s Magenta1 skupinou a pristupovať prostredníctvom jedného portálu (web, či aplikácia)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďalšia nefunkcionalita, nechodí niekoľko týždňov...

1.jpg

Editoval Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • -2

stale to nefunguje , bola som dnes na telakome v pobocke , stale nic  neviem ako moze niekto  zavadzat ze to  funguje , telakom na to  kasle ,ani nezavola  ani  nic .proste to  neriesia  tak si vazia klientov , vo vsetkom sa rypu a  potom sa cuduju ked niekto  na nich  pouzije  hrubsie  slovo , treba  palicu a  mlatit  po tych  sprostych  hlavach 

IMG_20171010_230634.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ahojte,

Portál je už plne funkčný, ospravedlňujeme sa za dočasný výpadok spôsobený zmenou systémov..

Pekný deň

Matej

@Matey Mne sa nezobrazujú predošlé zaplatené faktúry tá zmena systému asi neprebehla tak ako mala.

Editoval Brisko30

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar