Nefunčný a polofunkčný Môj Telekom

Otázka

  • 0

Chcem len apelovať na ľudí, ktorí stoja za portálom Môj Telekom, aby to už konečne dali do poriadku. Deň čo deň sa vyskytujú na tomto paškvile problémy. Nie je jedného dňa, aby sa neobjavovali chyby. Nie som typ človeka, ktorý by sa sťažoval, nakoľko som nadmieru spokojný so službami operátora, ale toto mi nedalo, aby som sa neozval. Najčastejšie chyby, s ktorými sa stretávam už bijú až do očí... Nepodarilo sa pripojiť žiaden produkt; ospravedlňujeme sa, nastala neočakávaná chyba (Znovu načítať); neustále nekončené naťahovanie profilu ako z doby dial-up pripojenia (tri blikajúce fialové kocky na úvodnej stránke naťahujú profil donekonečna); neustále pripájanie už pripojenej dlaždice na hlavnej stránke (z akého dôvodu to vypadne to skutočne neviem) a z času na čas musím organizovať dlaždice odznova. Výpis hovorov je potrebné autorizovať pomocou SMS / mailu, prečo nie pomocou PID kódu ako ďalšia možnosť??? Skutočne vám to už nie je hanba, že to za roky fungovania neviete dať do používateľnej podoby!!! Zrejme je najvyšší čas si to dať spraviť profesionálom a určite odznova a nielen lepiť celý portál donekonečna.

Editoval Marcel
odpoveď sa páči : 8 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

38 odpovedí na túto otázku

  • 0

Budem sem pridávať postupne chyby.... a poprosím aj ostatných, pomôžme im to už konečne dať do použiteľného stavu:

1. Nastala chyba počas získavania faktúr.

2. Nastavenia faktúr a podrobných výpisov - Nastala neočakávaná chyba. Skúste to neskôr. prosím.

 
Editoval Marcel
odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Hláška je celá "vyosená" nie je vidieť korektne na poslednom FF 56.0.1 (64 bit)

1.jpg

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tiež na zváženie zavádzajúca informácia, keďže som právnická osoba, tak sa k podpisu dohody o elektronickej komunikácii ani nedostanem. A tento stav trvá už roky!

 

3.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Toto nie je zavádzajúca informácia. Keďže nemáte aktívnu dohodu o elektronickej komunikácii, resp. u Vás aktivácia nie je možná, k zmene variantu služby Vás  systém nepustí, avšak tlačidlo tam ostáva bez ohľadu na to či ste fyzická alebo právnická osoba (zobrazuje sa stále) pretože portál je rovnaký pre všetky typy zákazníkov - rezidenčných aj firemných. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

podobne sa to opakuje stale asi kazdeme  treba spisat peticiu chceme stary mojTELEKOM  pre katastrofalne zle fungovanie

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tu nejde o šedé tlačítko, ale o bublinku, ktorá poskytuje nesprávnu informáciu. Odkazuje na podpísanie zmluvy o el. komunikácii, to sa však dozviem až hľadaním, že na IČO to vlastne neplatí, resp. ma núti hľadať riešenie v delegovaní.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

a strasne blbne aj forum, dokola nepodarilo sa prihlasit, alebo neuspesne, alebo stale nejaka chyba, odhlasuje, vyhadtzuje

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte,

Portál je už plne funkčný, ospravedlňujeme sa za dočasný výpadok spôsobený zmenou systémov..

Pekný deň

Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

V prvom rade Vás poprosím aby ste sa vyvarovali vulgarizmom a nadávkam na všetky strany a v každom príspevku . @Matey, prosím, skús to individuálne preveriť. 

Editoval mirko1141

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ahojte,

Portál je už plne funkčný, ospravedlňujeme sa za dočasný výpadok spôsobený zmenou systémov..

Pekný deň

Matej

@Matey Mne sa nezobrazujú predošlé zaplatené faktúry tá zmena systému asi neprebehla tak ako mala.

Editoval Brisko30

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďalšia nefunkcionalita, nechodí niekoľko týždňov...

1.jpg

Editoval Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň, stále nefunguje možnosť spravovať mobilnú aplikáciu z portálu Môj Telekom. Tiež navrhujem spojiť môj Telekom s Magenta1 skupinou a pristupovať prostredníctvom jedného portálu (web, či aplikácia)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďalšie nefungujúce stránky, podstránky:

https://www.telekom.sk/internet/4g-internet/podporuje-moja-sim-karta-4g

1. Nefunguje overenie SIM 4G, skúste to znova píše už niekoľko týždňov. (hláška: Chyba, skúste to znova)

2 .Ostatné, mobilná aplikácia, deaktivácia: Vypisuje už týždne hlásenie: Pri odosielaní požiadavky nastala chyba.

3. Mne osobne ukazuje inú spotrebu aplikácia Môj Telekom v telefóne, ale web Môj Telekom ukazuje správne. Rovnako správne ukazuje m.telekom.sk ak si vyžiadam kód. Už som aj deaktivoval aplikáciu vymazaním uložených informácii v telefone a nastavením (aktivovaním) nového prístupu a stále rovnako nepresné informácie.

 

 

Editoval Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Minúty absolútne nesedia posunuté o 720 minút!!! Ostatné informácie sedia. Čas vždy ukazuje k minúte prihlásenia v aplikácii, v skutočnosti som poslednú aktivitu mal skutočne o 21:24

 

Screenshot_20171120-092838.png

Screenshot_20171120-092918.png

Editoval Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nefunguje posielanie SMS z magenta1 portálu, evidujem niekoľko dní.

magenta1.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

takze zasa nic nove  telekom kasle na svojich platiacich zakaznikov ,,po 3 mesiacoch urgovania , vypisovania sa nic nedeje ...proste kaslu na zakaznika ...nic nefunguje a ani naznak ze by s tym nieco robili ...amateri buzeransky ...!!!

aspon keby ste spristupnili tu mobilnu apku pre  vsetkych internetovych poskitovatelov , nie z inej siete nez telekom sa nepripojite na ucet ...je to zverstvo

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Problém so stiahnutím faktúry, prebiehajúci od 25.11. 2017:

Ospravedlňujeme sa, nastala neočakávaná chyba.

Skúste znova

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

katastrofa cista  zas a opet nefunguje HANBA PORIADNA   MOJ TELEKOM

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja pravidelne nie som ani zákazník. O môj telekom ani nehovorím kedže sa väčšinou ani nedá prihlásiť. 

203BFC57-8B14-4F91-81A3-CCD8D7F83071.jpeg

Editoval A1B2C3

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aj by som napríklad rád zaplatil faktúru, ale bohužiaľ nedá sa ? 

 

Ak by som vedel že im takto nádherne funguje systém tak si do Telekomu ani neprenesiem číslo. 

Editoval A1B2C3

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar