Chcem len apelovať na ľudí, ktorí stoja za portálom Môj Telekom, aby to už konečne dali do poriadku. Deň čo deň sa vyskytujú na tomto paškvile problémy. Nie je jedného dňa, aby sa neobjavovali chyby. Nie som typ človeka, ktorý by sa sťažoval, nakoľko som nadmieru spokojný so službami operátora, ale toto mi nedalo, aby som sa neozval. Najčastejšie chyby, s ktorými sa stretávam už bijú až do očí... Nepodarilo sa pripojiť žiaden produkt; ospravedlňujeme sa, nastala neočakávaná chyba (Znovu načítať); neustále nekončené naťahovanie profilu ako z doby dial-up pripojenia (tri blikajúce fialové kocky na úvodnej stránke naťahujú profil donekonečna); neustále pripájanie už pripojenej dlaždice na hlavnej stránke (z akého dôvodu to vypadne to skutočne neviem) a z času na čas musím organizovať dlaždice odznova. Výpis hovorov je potrebné autorizovať pomocou SMS / mailu, prečo nie pomocou PID kódu ako ďalšia možnosť??? Skutočne vám to už nie je hanba, že to za roky fungovania neviete dať do používateľnej podoby!!! Zrejme je najvyšší čas si to dať spraviť profesionálom a určite odznova a nielen lepiť celý portál donekonečna.
Pridal (editované)
Chcem len apelovať na ľudí, ktorí stoja za portálom Môj Telekom, aby to už konečne dali do poriadku. Deň čo deň sa vyskytujú na tomto paškvile problémy. Nie je jedného dňa, aby sa neobjavovali chyby. Nie som typ človeka, ktorý by sa sťažoval, nakoľko som nadmieru spokojný so službami operátora, ale toto mi nedalo, aby som sa neozval. Najčastejšie chyby, s ktorými sa stretávam už bijú až do očí... Nepodarilo sa pripojiť žiaden produkt; ospravedlňujeme sa, nastala neočakávaná chyba (Znovu načítať); neustále nekončené naťahovanie profilu ako z doby dial-up pripojenia (tri blikajúce fialové kocky na úvodnej stránke naťahujú profil donekonečna); neustále pripájanie už pripojenej dlaždice na hlavnej stránke (z akého dôvodu to vypadne to skutočne neviem) a z času na čas musím organizovať dlaždice odznova. Výpis hovorov je potrebné autorizovať pomocou SMS / mailu, prečo nie pomocou PID kódu ako ďalšia možnosť??? Skutočne vám to už nie je hanba, že to za roky fungovania neviete dať do používateľnej podoby!!! Zrejme je najvyšší čas si to dať spraviť profesionálom a určite odznova a nielen lepiť celý portál donekonečna.
Editoval MarcelZdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach