platenie upomienky

Otázka

  • 0

dobry den prepacte , ale poslednu   fakturu za mobilne sluzby  nezaplatim v plnej vyske 32euro , 5 euro upomienku platit nebudem ,lebo mi ani ziadna nedosla az sam na moj podnet som volal ku vam ked som pozeral ucty v banke , nestiahlo mi peniaze a neviem preco ked som peniaze mal na ucte , aj som komunikoval s vasim oddelenim a nevedeli mi zistit pricinu aj na predajni povedali ze ked hned zaplatim nebudem platit upomienku , a hned som zaplatil este  minuly mesiac , preco by som mal teda platit 5euro kvoli vasej chybe ? vzdy mi aj prisla od vas upomienka kedysi na email a teraz nic , vazne ma to nastvalo aj ked som verny zakaznik uz dlho ,dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Odporúčam zaplatiť plnú sumu, podať reklamáciu https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/reklamacie#-0 Pokiaľ ti reklamáciu uznajú, znížia ti nasled, faktúru o rekl.čiastku

zriadiť inkaso https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/platenie-faktur

aktivovať  SMS notifikácie o faktúrach a platbách

K faktúram vystavovaným pre mobilné telefónne číslo je možné aktivovať zasielanie SMS notifikácií o faktúrach a platbách. SMS informuje o vystavení novej faktúry, pri platbách inkasom z účtu aj o prípadnom prekročení inkasného limitu. SMS upozorní, ak faktúra nie je uhradená v termíne splatnosti.

Notifikačné SMS o faktúrach:

  • tvoria 4 samostatné služby, pričom je na zákazníkovi, pre aktiváciu ktorých služieb sa rozhodne (v prípade záujmu si môže aktivovať aj všetky 4 služby)
    • SMS - vystavenie faktúry
    • SMS - prekročený inkasný limit
    • SMS - splatnosť faktúry
    • SMS - úhrada faktúry
    •  
    • Aktivácia je možná prostredníctvom:

    • zaslania SMS na číslo 123 23, napr. FKTLIMITmedzeraZAP.
    • zavolaním na linku Služby zákazníkom 0800 123 456, voľba 3 a následne voľba 4.
    • Deaktiváciu zvolenej služby je možné vykonať rovnakým spôsobom, napr. FKTSPLATNOSTmedzeraVYP.

      SMS príkazy pre aktiváciu:

      SMS - vystavenie faktúry:
      „FKTmedzeraZAP", „FKTmedzeraVYP"

      SMS - prekročený inkasný limit:
      „FKTLIMITmedzeraZAP" alebo „FKTLIMmedzeraVYP"

      SMS - splatnosť faktúry:
      „FKTSPLATmedzeraZAP", „FKTSPLATmedzeraVYP"
      „FKTSPLATNOSTmedzeraZAP" , „FKTPLATNOSTmedzera VYP"

      SMS o úhrade faktúry:
      „FKTUHRADAmedzeraZAP", „FKTUHRADAmedzeraVYP"
      „FKTPLATBAmedzeraZAP", „FKTPLATBAmedzeraVYP"

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nič iné ani neostáva, faktúra je stále vystavená na fixnú sumu, ktorá sa nemení, ale vrátiť sa z nej časť alebo aj celá suma dá v rámci reklamačného konania.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar