zabudnutý PIN

Otázka

  • 0

Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, registrovala som sa na portal kvoli podrobným rozpisom faktúr, ale žiadalo to po mne PIN, ktorý bol že vraj poskytnutý k zriadenej službe, avšak som ho nikde nenašla, dal by sa poslať nanovo? Ďakujem.

Anna Gašparová

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň, 

Predpokladám, že ide o fixné (pevné) služby. Ak áno, PIN bol generovaný po uzavretí zmluvy a zasielaný v zabezpečenej obálke. 

Ak ho nemáte, je možné kontaktovať zákaznícku linku 0800 123 456 alebo zaslať mail na marketing@telekom.sk a požiadať o zaslanie tohto údaju. Požiadať o to môže iba majiteľ a taktiež list s týmto kódom musí prevziať jedine majiteľ (doporučene do vlastných rúk). 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

myslim ze sa to uz da preposlat aj mailom alebo sms

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Možno hej, ale viem len to že po novom sa PIN dá zobraziť aj priamo na portáli, čo je podľa mňa zbytočnosť :D, keďže sa zobrazí až po predošlom priradení produktu a po zadaní toho predmetného PIN kódu. 

Editoval/-a mirko1141

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar