Hodina otázok na tému sociálna inklúzia a zákaznícka skúsenosť

Otázka

  • 0

Ahojte, 

v pondelok 9.10.2017 o 15:00 hod. sa na vaše otázky teší Ľudmila Jakubíková, riaditeľka služieb zákazníkov.

Porozprávať sa s ňou môžete o tom, čo vás zaujíma v oblasti zákazníckej skúsenosti a služieb zákazníkom. Povie vám viac aj o našom novom projekte vzdelávania kolegov zo služieb zákazníkom v oblasti začleňovania sociálne znevýhodnených občanov. Prvé aktivity sa realizovali cez vzdelávanie predajcov v posunkovom jazyku a kultúre Nepočujúcich. Dnes už máme projekt Online tlmočníka, ktorý im uľahčuje komunikáciu nielen u nás, ale aj na úradoch, či u lekára. 

 

Budeme radi ak sa s nami podelíte o svoje skúsenosti s našim prístupom.

 

Ak nebudete v danom čase môcť, môžte zanechať otázku aj vopred a bude zodpovedaná v pondelok.

Tešíme sa na vás.

nezivimpredsudky.JPG

Ako položiť otázku:

Stačí kliknúť na tlačidlo Odpoveď , napísať, čokoľvek by ste o našej Vianočnej kampani chceli vedieť a kliknúť na Publikovať. Ak ešte nie si zaregistrovaný vo fóre, zaregistrujte sa tu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

39 odpovedí na túto otázku

  • 1

Ahoj @rastaman,

1. Na to je potrebný upgrade celej platformy a výmenu časti STB. Nevieme sa momentálne zaviazať ku konkrétnemu termínu. Našou aktuálnou ambíciu je ponúknuť čo najviac HD obsahu.

2. Teletext neodstraňujeme, práve naopak, pri HD kanáloch musíme ešte extra pridávať. Pri HD kanáloch dostávame totiž štúdiový signál bez teletextu. Pri minoritných kanáloch musíme zvažovať aj parameter šírky pásma. 

3. Pokrývame všetky národnostné menšiny, čo ale zároven neznamená, že pre každú národnostnú menšinu máme samostatný balík.

4. Nie je v tom rozpor, pretože je rozdiel predávať televíznu techniku a televízne služby len na isté presne vymedzené typy lineárnych a nelineárnych TV práv, ktoré sú v zmluvách spravidla taxatívne vymedzené. Ak budú vec skúmať dozorné orgány, poskytneme im súčinnosť v maximálnej možnej miere, tak ako vždy doteraz.  

5. Na našom štandarde nemôžeme mať funkcie, ktoré uvádzate. Naše nahrávanie kopíruje presnosť EPG. Ak sú nepresné EPG dáta, je nepresné nahrávanie. Na eliminovanie tento nepresnosti ponúkame možnosť možnosť nastaviť si rozmedzie v nahrávaní (čas pred/ po).

Ďakujeme ešte raz, za Vaše otázky. 

Pekný deň

Matej a @ludmila.jakubikova

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem za Vaše otázky. Cením si, že ste sa so mnou podelili o Vaše skúsenosti a beriem ich ako cenné podnety pre ďalšie smerovanie nášho úsilia. 

S pozdravom a prianím pekného dňa

Ľudmila :) 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @oxxiss,

doplň nám, prosím, info ohľadom Tvojho internetového pripojenia do súkromnej správy pre @Matey. Preveríme kvalitu Tvojho pripojenia. 

Tvoje riešenie môže byť kombináciou optickej a metalickej siete /VDSL/ preto prosím podobne ako v prípade vyššie, napíš bližšie detaily do súkromnej správy pre @Matey Situáciu preveríme a rovnako vieme prešetriť o ktorého predajcu sa jednalo. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @jojec,

Technicke nedostatky s mozaikou evidujeme. Žiaľ aj napriek viacerým opravným aktivitám sa nám stále nedarí vyriešiť problémy s jej funkčnosťou:( 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Pepsi,

V súvislosti so zmenou zákazníckeho systému sa v posledných týždňoch môžu vyskytnúť časti dňa s horšou dovolateľnosťou na linku. Táto situácia nás mrzí, no robíme všetko preto, aby sme optimalizovali počty agentov na našich linkách a prispôsobovali sa tak potrebám zákazníkov. Na linke technickej podpory môže byť dočasná nedovolateľnosť spôsobená momentálnym výpadkom služieb /napríklad z dôvodu počasia/. Pracujeme na vývoji viacerých samoobslužných kanálov, ktoré zákazníkom umožnia pohodlnú obsluhu bez nutnosti kontaktu s call centrom.  

Drzé a neúctivé správanie našich zamestnancov určite netolerujeme. Ak budeš mať takúto skúsnosť, prosím kontaktuj nás v súkromnej správe a my to prešetríme.

Vyššie spomínaná zmena zákazníckeho systému sa realizovala aj za účelom skrátenia čakacej doby na predajniach, preto verím, že aj Tvoja skúsenosť v predajni sa bude postupne zlepšovať. 

Identifikácia zákazníka na predajni je vyžadovaná pre jeho vlastnú bezpečnosť, preto bez príslušného splnomocnenia nie je možné realizovať zmeny. 

Situácia ohľadom technika a kontaktov s ním ma mrzí, avšak bez konkrétnych detailov sa k tomu žiaľ neviem vyjadriť. Napriek tomu všetkému dúfam, že Teba a Tvojich blízkych ďalšou skúsenosťou s nami presvedčíme o kvalite našich služieb :) 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @bilikl,

o službu odkupovania mobilných telefónov bol minimálny záujem zo strany zákazníkov, preto sme sa ju rozhodli postupne obmedziť až následne vyradiť z ponuky. Verím, že aj napriek tomu Ťa naša pripravovaná vianočná ponuka osloví. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @jojec,

v apríli sme pridali kanál UP network so zameraním na letecký priemysel. Ponuku našich kanálov neustále dopĺňame podľa dopytu od našich zákazníkov. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň@Robi99,

1. V súvislosti so zmenou zákazníckeho systému sa v posledných týždňoch môžu vyskytnúť časti dňa s horšou dovolateľnosťou na linku. Táto situácia nás mrzí, no robíme všetko preto, aby sme optimalizovali počty agentov na našich linkách a prispôsobovali sa tak potrebám zákazníkov. Na linke technickej podpory môže byť dočasná nedovolateľnosť spôsobená momentálnym výpadkom služieb /napríklad z dôvodu počasia/. Pracujeme na vývoji viacerých samoobslužných kanálov, ktoré zákazníkom umožnia pohodlnú obsluhu bez nutnosti kontaktu s call centrom. 

2.  Od samotného spustenia archívu na satelite sme už odstránili veľkú väčšinu technických problémov, niekedy ešte evidujeme individuálny problém s načítaním alebo stabilitou archívu. Dôležitým predpokladom fungovania archívu je konektivita na strane užívateľa. Ak vám archív na SAT dlhodobo nefunguje, vieme Váš problém riešiť individuálne. Prosím teda napíšte do súkromnej správy @Matey

3. Mrzí ma Vaše vnímanie zhoršujúcej sa zákazníckej skúsenosti. Práca na infolinke alebo predajni podlieha neustálym zmenám, od roku 2008 sme zaviedli množstvo nových služieb a produktov. Chápem, že sa občas môžete stretnúť s neuspokojivou alebo neúplnou odpoveďou od nášho pracovníka. Dôkladné vyriešenie zákazníkovho problému je u nás vždy na prvom mieste a preto vzdelávaniu našich pracovníkov venujeme veľké množstvo času a úsilia. Ak Váš problém aj napriek tomu nedokážeme vyriešiť, prosím, obráťte sa na nás prostredníctvom súkromnej správy pre @Matey

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @erik200444,

Pre zákazníkov, ktorí od nás využívajú viacero služieb máme v ponuke program Magenta 1 /ceny v tomto programe sú častokrát výhodnejšie ako u konkurencie v závislosti od počtu služieb a členov/. S programom Magenta 1 zákazník získa množstvo výhod ako napríklad Magenta Cloud, bezplatné volania a SMS/MMS v skupine, prednostné obslúženie na infolinke, Čerstvá novinka pre zákazníkov s mobilnými a fixnými službami sú neobmedzené mobilné dáta počas výpadku

https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/spajametonajlepsie

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Otázky z Telekom Facebooku:

1. Momentálne doznieva kampaň #nezivimpredsudky. K téme inkluzívnej starostlivosti sa budeme opakovane vracať
2,3 Pre nepočujúcich ponúkame 2 typy paušálov. Mobilný internet a Paušál Happy XL. Pre seniorov máme v našej ponuke službu Rodinný Asistent

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @andyandy754,

v poslednom období sme sa zamerali výrazne na rozvoj pevných sietí, v najbližšom období začíname technologicky pripravovať pokrytie tohto typu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Petoso,

v ponuke máme mobilný internet pre nepočujúcich (15 GB dát plnou rýchlosťou ) a taktiež paušál pre nepočujúcich : program Happy XL s neobmedzeným internetom a SMS/MMS. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @rastaman,
1. Adaptívny streaming máme nasadený pre Magio Go. Naša momentálna platforma však neumožnuje nasadiť adaptívny streaming na IPTV.

2. SD verzie kanálov majú skyté titulky. Nedávno sme pridali skryté titulky na Markízu HD a JOJ HD. Rovnako máme komentáre pre nevidiacich na našich najsledovanejších kanáloch a budeme ich pridávať aj na ostatných kanáloch postupne. 

3. Máme programový balíček pre maďarskú národnostnú menšinu a okrem toho máme špeciálny balíček obsahujúci poľské, ruské, ukrajinské, španielske, nemecké, či ázijské stanice, či kanály z iných krajín.

4. Ide o ochranu obsahu. Túto povinnosť máme takmer vo všetkých našich zmluvách s poskytovateľmi. Na IPTV to ani naša technológia neumožňuje.

5. Presnosť EPG dát nie je otázkou na nás, ale na príslušnú televíziu, ktorá je zdrojom dát pre EPG. Ked TV robí zmeny, o ktorých neinformuje alebo informuje neskoro, tak EPG dáta nie sú zhodné s realitou. Rovnako sa pri TV vysielaní menia dĺžky reklamných blokov, čo opäť znižuje presnosť EPG dát. Túto vec permanentne s TV riešime. My do samotného obsahu zasahovať nemôžeme, takže archivujeme celý obsah vrátane reklám v zmysle našich zmluvných povinností.

Danej problematike sa bude aj naďalej venovať @Matey

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja by som sa chcel spytat na opakovane vypadky a caste volanie na technikov, uz ich skoro vsetkych poznam J , velmi casto mi vypadava net, volanim stravim tretinu mojho zivota L a stale len vyslu technika ktory pride ako kedy , niekedy aj za viac ako 3 dni ako je slubovane , ja aj napriek tomu ze mi nic nejde za ten internet platim

 

Ale moja hlavna otazka by bolo na predajcov ktori chodia po domoch, buchanie s brankou nie je prave ta najlepsia vizitka, ci? Nahovoria vam , ze tam mam dostupnu optiku (asi nevedia co je ta optika) ked potom zistim ze tam je len adsl ale co zmluva je podpisana a zrusit iba so zmluvnou pokutou. A u susedou to iste, boli tu asi traja na nasej ulici a ked som sa ich pytal ako keby mali basnicku naucenu optika optika bude L este aj suseda co je na invalidnom dochodku a poriadne tomu nerozumie len ho nalakali ze jeho vnucata budu k nemu radi chodit na prazdniny ...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @vladinko2016,

momentálne notebook s akontáciou 1euro v ponuke nemáme. Naša ponuka sa priebežne mení, je potrebné sledovať našu stránku. Nakoľko ide o obľúbený typ akcie, jeho zaradenie do budúcna teda nevylučujeme. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @erik200444,

naša ponuka sa priebežne mení, avšak pri exkluzívnych modeloch neplánujeme pristúpiť k nulovej akontácii. Pevne verím, že z našej širokej ponuky si vyberie každý  :)  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @nubia9,
v danom prípade je potrebné sa obrátiť na kolegov z technickej podpory, prípadne kontaktovať  admina Fóra@Matey, nakoľko pre doriešenie daného prípadu je potrebné doplnenie bližších údajov.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @mirko1141,

aktuálne využívame službu Staffino okrem predajní aj na Online Chate, prípadne aj na Facebooku. Do budúcna uvažujeme aj o rozšírení na ďalšie kanály.  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

dobry den, 

- dlhe az unavne cakanie na infolinke, co s tym chcete robit

- drzost zamestnancov a nechut pomoct iba rychlo odbit zakaznika asi kvoly cakaniu dalsich a jedine co chodte na predajnu, kde taktiez viac nevedia 

- ak necakam na infolinke tak v predajni, niekedy aj skoro hodinu, kedy si mozem ist nakupit ale riskujem ze pridem o poradie , ked sa konecne dostanem na rad tak sedim a cakam kym si vas pracovnik pozera do monitora s odpovedou "prepacte mrzne mi pocitac" co tam mate "486" ?

- mamka je na dochodku a chodi o paliciach , takze pre nu je prist do predajne viac ako narocne a prepis nechceme riesit alebo splnomocnenie. preco nemate nieco take ze by ste mali moje meno aby som to mohol riesit aj ja bez nejakeho splnomocnenia 

-k predoslej otazke nehovorim o cene , ved dochodky su tak nizke ze ledva maju na chleba a to robili cely zivot :( a bez internetu cez skype vieme byt v kontakte lacnejsie ako mat drahy pausal 

- ja osobne som mal skusenost ked som si daval internet , volali mi ze technik pride buduci tyzden v utorok, nakolko pracujeme a ked mi volali ze technik poobede nemoze prist tak som si horkotazko vybavil dovolenku, tak cakam - mal prist o pol 9, pol 10, 12, pol 2 a stale nic , volam na infolinku tam cakam skoro 20 minut kde dostanem odpoved, ze ano mal prist ale nevie kde je tak ze to skusi overit a da mi vediet este dnes alebo zajtra. za tyzden nikto nevola, tak zasa volam a cakam ..... dozviem sa ze technik tam ani nepride lebo nejake kable ci co maju tahat, pytam sa tak a kedy pridu , ze nevie ze mi zavolaju . po mesiaci cakanie som zavolal konkurencnu firmu kde prisiel technik na druhy den podvecer ked som prisiel z prace a pozapajal to do polhodiny 

kazdy sa moze zle vyspat ale nestalo sa mi to raz ani dvakrat :( a niekedy mi je ludi na predajni az luto lebo za niektore veci nemozu 

ale ste prvy koho som zaevidoval, ze nieco take spusta, drzim palce aby sa to vydarilo a malo uspech. rad by som zmenil nazor :)  

Dakujem za odpovede :) 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobry den, 

ja by som sa chcel informovat, ci bude este dostupna sluzba Mobil Kazdy Rok aj s vykupom stareho zariadenia? Ak sa nemylim, sluzba MKR je este aktivna (aj ked nie vsade a nie vsetci Vasi zamestnanci su presne informovani, preco to nefunguje a ci bude v buducnosti fungovat), no vykup stale nefunguje a nie je o tom ziadna informacia na oficialnej stranke. Mal by som zaujem vyuzit tuto akciu hned na 3 tel. cisla, ale len s vykupom stareho zariadenia. Dufam, ze do Vianoc sa dockame. 

Dakujem vopred. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

bude oktober stale nefunguje co tak mozaiku uplne zrusit

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Kde je ten v aprili slubovany program,ktory nema ziadna kablovka na slovensku?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar