Hodina otázok na tému sociálna inklúzia a zákaznícka skúsenosť

Otázka

  • 0

Ahojte, 

v pondelok 9.10.2017 o 15:00 hod. sa na vaše otázky teší Ľudmila Jakubíková, riaditeľka služieb zákazníkov.

Porozprávať sa s ňou môžete o tom, čo vás zaujíma v oblasti zákazníckej skúsenosti a služieb zákazníkom. Povie vám viac aj o našom novom projekte vzdelávania kolegov zo služieb zákazníkom v oblasti začleňovania sociálne znevýhodnených občanov. Prvé aktivity sa realizovali cez vzdelávanie predajcov v posunkovom jazyku a kultúre Nepočujúcich. Dnes už máme projekt Online tlmočníka, ktorý im uľahčuje komunikáciu nielen u nás, ale aj na úradoch, či u lekára. 

 

Budeme radi ak sa s nami podelíte o svoje skúsenosti s našim prístupom.

 

Ak nebudete v danom čase môcť, môžte zanechať otázku aj vopred a bude zodpovedaná v pondelok.

Tešíme sa na vás.

nezivimpredsudky.JPG

Ako položiť otázku:

Stačí kliknúť na tlačidlo Odpoveď , napísať, čokoľvek by ste o našej Vianočnej kampani chceli vedieť a kliknúť na Publikovať. Ak ešte nie si zaregistrovaný vo fóre, zaregistrujte sa tu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

39 odpovedí na túto otázku

  • 1

Ahoj @rastaman,

1. Na to je potrebný upgrade celej platformy a výmenu časti STB. Nevieme sa momentálne zaviazať ku konkrétnemu termínu. Našou aktuálnou ambíciu je ponúknuť čo najviac HD obsahu.

2. Teletext neodstraňujeme, práve naopak, pri HD kanáloch musíme ešte extra pridávať. Pri HD kanáloch dostávame totiž štúdiový signál bez teletextu. Pri minoritných kanáloch musíme zvažovať aj parameter šírky pásma. 

3. Pokrývame všetky národnostné menšiny, čo ale zároven neznamená, že pre každú národnostnú menšinu máme samostatný balík.

4. Nie je v tom rozpor, pretože je rozdiel predávať televíznu techniku a televízne služby len na isté presne vymedzené typy lineárnych a nelineárnych TV práv, ktoré sú v zmluvách spravidla taxatívne vymedzené. Ak budú vec skúmať dozorné orgány, poskytneme im súčinnosť v maximálnej možnej miere, tak ako vždy doteraz.  

5. Na našom štandarde nemôžeme mať funkcie, ktoré uvádzate. Naše nahrávanie kopíruje presnosť EPG. Ak sú nepresné EPG dáta, je nepresné nahrávanie. Na eliminovanie tento nepresnosti ponúkame možnosť možnosť nastaviť si rozmedzie v nahrávaní (čas pred/ po).

Ďakujeme ešte raz, za Vaše otázky. 

Pekný deň

Matej a @ludmila.jakubikova

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Neplánujete v budúcnosti zaviesť službu Staffino aj inak ako do predajní? Niektoré firmy to majú tak, že po napr.e-mailovom alebo osobnom kontakte je na e-mailovú adresu zákazníka zaslané vyžiadané hodnotenie, cez ktoré môžu ohodnotiť priamo operátora/pracovníka ktorý vybavoval ich požiadavku (bez nutnosti hľadania na stránke).  Ja som túto vec videl pri dvoch firmách a podľa mňa je to celkom zaujímavá vec :)

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Chcem sa spitat preco my nejdu vsetky sluzby ako je pisane mam odvaz magio 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mňa by zaujímalo,či máte v pláne predávať mobilné telefóny k paušálu Happy bez vysokých akontačných poplatkov,ale aby sa CELÁ suma telefónu rozrátala do mesačných splátok po dobu viazanosti programu.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

dobry den.chcem sa spytat na dostupnost magio internetu v obci klucovec 167 alebo dostupnost 4g v tejto lokalite.ci bude a kedy.dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Chcem sa spýtať ak mám internet Magio xl +pevnú linku ,ako by som mohol získať notebook za 1€

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @nubia9,

Ďakujeme za otázku. V prípade technického problému je potrebné kontaktovať kolegov na linke technickej podpory 0800 123 777. Ak máš aj inú otázku, prípadne chceš tú svoju doplniť kľudne sa pýtaj. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

otázka od @andyandy754:

Pevný Lte internet - Swan, Orange,O2, majú túto službu dvaja dokonca neobmedzené data. Kedy to budete mať v ponuke aj vy? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Len tak zo zvedavosti. 

Ake pausaly vyuzivaju nepocujuci? Predpokladam, ze castejsie datove pausaly, ale ake?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

3 otázky od nezaregistrovaných užívateľov z Telekom Facebooku:

1. plánuje sa kampaň aj na facebooku ?

2. Planuju sa nejake kampane pre hendikepovanych zakaznikov? napr sluzby na pevnej sieti - chytry balik pre ZTP - nie len pevna linka

3. Planujete pridanie kampane pre seniorov? 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďalšia otázka je,že prečo verným zákazníkom neviete dať akciovú ponuku,teda aspoň minimálne takú,ako konkurencia pri prenose čísla.Nerátam bonus za prenos čísla,ale iba cenu programu za určité benefity.Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mňa by zase zaujímalo kedy bude naskladnený hociktorý iPhone 8, keďže na každej pobočke máte vystavený iPhone 8 ale na sklade nie je, a zaujímalo by ma celkovo aj ohľadom toho, či tento rok bude to lepšie s predajom iPhone 8 ako minulý rok kedy všetky e-shopy aj operátori dávno mali dobré zásoby stále na iPhone 7 len vy ste nejako nemali stále iPhony na sklade, a jedine teraz kedy už je iPhone 7 rok starý máte typujem, že stabilné zásoby.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ahojte, 

v pondelok 9.10.2017 o 15:00 hod. sa na vaše otázky teší Ľudmila Jakubíková, riaditeľka služieb zákazníkov.

 

 

Porozprávať sa s ňou môžete o tom, čo vás zaujíma v oblasti zákazníckej skúsenosti a služieb zákazníkom. Povie vám viac aj o našom novom projekte vzdelávania kolegov zo služieb zákazníkom v oblasti začleňovania sociálne znevýhodnených občanov. Prvé aktivity sa realizovali cez vzdelávanie predajcov v posunkovom jazyku a kultúre Nepočujúcich. Dnes už máme projekt Online tlmočníka, ktorý im uľahčuje komunikáciu nielen u nás, ale aj na úradoch, či u lekára. 

 

Budeme radi ak sa s nami podelíte o svoje skúsenosti s našim prístupom.

 

Ak nebudete v danom čase môcť, môžte zanechať otázku aj vopred a bude zodpovedaná v pondelok.

Tešíme sa na vás.

nezivimpredsudky.JPG

Ako položiť otázku:

Stačí kliknúť na tlačidlo Odpoveď , napísať, čokoľvek by ste o našej Vianočnej kampani chceli vedieť a kliknúť na Publikovať. Ak ešte nie si zaregistrovaný vo fóre, zaregistrujte sa tu.

Takže som veľmi nespokojný s vašími službami. Za prvé čakám už 3 týždne na nabehnutie paušálu...dával som si ho z easy karty, mal som mať svoje pôvodné číslo a teraz mám vraj nejaké dočasné...furt sa vyhovárajú na nový program. Pýtam sa dokedy mám čakať na ten trápny paušál? Ešte mi povedia že je to vo fáze riešenia...3 týždne preboha...som úplne znechutený

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň. Neviem, kde by som ešte napísal, ale nejde mi vytlačiť faktúru za august 2017 (ani ju nevygenerovalo) a september 2017 (tu som už dostal email, že je vygenerovaná, avšak nejde vytlačiť). sr

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň, nakoľko v čase diskusie sa nebudem môcť účastniť online dovolím si položiť otázky k zákazníckej skúsenosti predom.

1. Reflektujete stav kedy máte na zákazníckej linke aj na linke technickej linke neúnosne dlhé doby čakania na spojenie s operátorom ktoré sa v posledných rokoch len predlžujú a predlžujú plánujete s týmto stavom okrem ospravedlňovania sa niečo robiť ? Mám za to že čakanie na spojenie s operátorom dlhšie ako 10 min. hovorí o poddimenzovaní na strane ľudských zdrojov. Reálne čakávam na spojenie 35-45 min. niekedy aj hodinu.

2. Viac krát som hlásil na 0800123777 problémy so službou archívu na MAGIO SAT, rovnako som tento problém pred mesiacom otvoril tu na na fóre kde sa mi nik nevyjadril neskôr aj na facebooku kde táto téma išla taktiež do stratena a do dnešného dňa som nedostal žiadne vyjadrenie k daným nefunkčnostiam služby. Chcem pre to opätovne požiadať o vyjadrenie k daným problémom nakoľko na 0800123777 sa nedokáže k tomu vyjadriť nik na fóre je ticho a na facebooku bolo napisané že sa vec posunie kompetentným ale iné vyjadrenie som nedostal. 

3. Rád by som taktiež vyjadril svoju zákaznícku skúsenosť ktorá mám pocit že len upadá a Telekom tak ako som ho poznal ešte v rokoch 2008-2012 aj pod značkami T-Com a T-Mobile poskytuje ďalej a ďalej služby nižšej kvality či už na mobile satelite alebo pevných sieťach (som zákazníkom na všetkých platformách). Na zákazníckej linke ľudia ani nevedia čo sa ich pýtam nie to aby vedeli odpovedať vedia však ponúkať to čo už mám alebo nepotrebujem môj problém však vyriešiť nedokážu. Rád by som pre to vyjadril nespokojnosť so službami samotnými ale aj so zákazníckymi linkami.

PS snáď tento krát dostanem odpoveď a nezapadne tento príspevok opäť do zabudnutia. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Kde je ten v aprili slubovany program,ktory nema ziadna kablovka na slovensku?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

bude oktober stale nefunguje co tak mozaiku uplne zrusit

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobry den, 

ja by som sa chcel informovat, ci bude este dostupna sluzba Mobil Kazdy Rok aj s vykupom stareho zariadenia? Ak sa nemylim, sluzba MKR je este aktivna (aj ked nie vsade a nie vsetci Vasi zamestnanci su presne informovani, preco to nefunguje a ci bude v buducnosti fungovat), no vykup stale nefunguje a nie je o tom ziadna informacia na oficialnej stranke. Mal by som zaujem vyuzit tuto akciu hned na 3 tel. cisla, ale len s vykupom stareho zariadenia. Dufam, ze do Vianoc sa dockame. 

Dakujem vopred. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

dobry den, 

- dlhe az unavne cakanie na infolinke, co s tym chcete robit

- drzost zamestnancov a nechut pomoct iba rychlo odbit zakaznika asi kvoly cakaniu dalsich a jedine co chodte na predajnu, kde taktiez viac nevedia 

- ak necakam na infolinke tak v predajni, niekedy aj skoro hodinu, kedy si mozem ist nakupit ale riskujem ze pridem o poradie , ked sa konecne dostanem na rad tak sedim a cakam kym si vas pracovnik pozera do monitora s odpovedou "prepacte mrzne mi pocitac" co tam mate "486" ?

- mamka je na dochodku a chodi o paliciach , takze pre nu je prist do predajne viac ako narocne a prepis nechceme riesit alebo splnomocnenie. preco nemate nieco take ze by ste mali moje meno aby som to mohol riesit aj ja bez nejakeho splnomocnenia 

-k predoslej otazke nehovorim o cene , ved dochodky su tak nizke ze ledva maju na chleba a to robili cely zivot :( a bez internetu cez skype vieme byt v kontakte lacnejsie ako mat drahy pausal 

- ja osobne som mal skusenost ked som si daval internet , volali mi ze technik pride buduci tyzden v utorok, nakolko pracujeme a ked mi volali ze technik poobede nemoze prist tak som si horkotazko vybavil dovolenku, tak cakam - mal prist o pol 9, pol 10, 12, pol 2 a stale nic , volam na infolinku tam cakam skoro 20 minut kde dostanem odpoved, ze ano mal prist ale nevie kde je tak ze to skusi overit a da mi vediet este dnes alebo zajtra. za tyzden nikto nevola, tak zasa volam a cakam ..... dozviem sa ze technik tam ani nepride lebo nejake kable ci co maju tahat, pytam sa tak a kedy pridu , ze nevie ze mi zavolaju . po mesiaci cakanie som zavolal konkurencnu firmu kde prisiel technik na druhy den podvecer ked som prisiel z prace a pozapajal to do polhodiny 

kazdy sa moze zle vyspat ale nestalo sa mi to raz ani dvakrat :( a niekedy mi je ludi na predajni az luto lebo za niektore veci nemozu 

ale ste prvy koho som zaevidoval, ze nieco take spusta, drzim palce aby sa to vydarilo a malo uspech. rad by som zmenil nazor :)  

Dakujem za odpovede :) 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @mirko1141,

aktuálne využívame službu Staffino okrem predajní aj na Online Chate, prípadne aj na Facebooku. Do budúcna uvažujeme aj o rozšírení na ďalšie kanály.  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @nubia9,
v danom prípade je potrebné sa obrátiť na kolegov z technickej podpory, prípadne kontaktovať  admina Fóra@Matey, nakoľko pre doriešenie daného prípadu je potrebné doplnenie bližších údajov.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @erik200444,

naša ponuka sa priebežne mení, avšak pri exkluzívnych modeloch neplánujeme pristúpiť k nulovej akontácii. Pevne verím, že z našej širokej ponuky si vyberie každý  :)  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @vladinko2016,

momentálne notebook s akontáciou 1euro v ponuke nemáme. Naša ponuka sa priebežne mení, je potrebné sledovať našu stránku. Nakoľko ide o obľúbený typ akcie, jeho zaradenie do budúcna teda nevylučujeme. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja by som sa chcel spytat na opakovane vypadky a caste volanie na technikov, uz ich skoro vsetkych poznam J , velmi casto mi vypadava net, volanim stravim tretinu mojho zivota L a stale len vyslu technika ktory pride ako kedy , niekedy aj za viac ako 3 dni ako je slubovane , ja aj napriek tomu ze mi nic nejde za ten internet platim

 

Ale moja hlavna otazka by bolo na predajcov ktori chodia po domoch, buchanie s brankou nie je prave ta najlepsia vizitka, ci? Nahovoria vam , ze tam mam dostupnu optiku (asi nevedia co je ta optika) ked potom zistim ze tam je len adsl ale co zmluva je podpisana a zrusit iba so zmluvnou pokutou. A u susedou to iste, boli tu asi traja na nasej ulici a ked som sa ich pytal ako keby mali basnicku naucenu optika optika bude L este aj suseda co je na invalidnom dochodku a poriadne tomu nerozumie len ho nalakali ze jeho vnucata budu k nemu radi chodit na prazdniny ...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.