Otázka

  • 0

¬¬

Editoval/-a samado
nájdená odpoveď

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Otázka bola ,, prečo sa nedá v mobilnej aplikácii Telekom priradiť ďalšie telefónne číslo zo spoločnej faktúry?" Odpoveď som našiel tu.

Ďakujem za snahu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Doteraz mi aplikácia o spotrebe "Telecom" fungovala. Asi tak 2 týždne sa už nedá spustiť. Hlási AKTUALIZOVAŤ

Stlačím aktualizovať a napíše mi "Zariadenie nieje kompaktibilné s touto aplikáciou.

Nemôžete aplikacie vyobiť tak, aby boli kompaktibilné ? 

Jaroslav

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar