zaplatenie faktúry

Otázka

  • 0

Dobrý deň.
Chcela by som sa Vás opýtať či neviete náhodou   prečo mi stále píše že faktúra neuhradená ked som  ju včera uhradila a aj mi peniaze z účtu  odišli  na účet VUB banky  . Neviete náhodou čo to  znamená ? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

ak si velmi netrpezliva, mozes volat na 12313 pripadne im poslat doklad mailom, ale mozes byt kludna, trva to tak dlhsie vsade

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne tiez domotali fakturu na pevnych službach naučtovali mi zmluvnu pokutu za nevratene omt čo však neni pravda,pretože to bolo riadne vratene a mam o tom              doklad. Bolo to už aj na relkamacii ktoru mi uznali, a v sms bolo napisane že mi ta pokuta učtovana nebude. Ale teraz v nedelu ked som pozeral najnovšiu fakturu tak ma skoro porazilo ked mi to naučtovali. Išiel som to hned znovu reklamovat,a vyplatil som len to čo som mal vyplatit a ostatne nech si da Telekom do poriadku samxD

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Chce to trpezlivosť...Ja tiež,keď zaplatím faktúru cez internet konkrétne cez aplikáciu Telekom,až cca o 2 dni mi píše v aplikácii " uhradená".Výnimočne mi napíše na druhý deň,že uhradená.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Prevod z jednej do druhej banky trvá približne 2 pracovné dni, zajtra (maximálne v piatok) bude platba spracovaná a faktúra označená ako uhradená :-)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar