0 Pridal September 6, 2017 Dobrý deň. Chcela by som sa Vás opýtať či neviete náhodou prečo mi stále píše že faktúra neuhradená ked som ju včera uhradila a aj mi peniaze z účtu odišli na účet VUB banky . Neviete náhodou čo to znamená ? Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal September 6, 2017 Znamená to ze si netrpezlivá? Každá transakcia chce svoj čas.... pri faktúrach odporúčam aktivovať SMS notifikácie o faktúre https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-funguju-sms-notifikacie-o-fakture?_ga=1.125980558.2027804953.1484649211 Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal September 6, 2017 Prevod z jednej do druhej banky trvá približne 2 pracovné dni, zajtra (maximálne v piatok) bude platba spracovaná a faktúra označená ako uhradená :-) odpoveď sa páči : 1 osobe Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal September 6, 2017 Chce to trpezlivosť...Ja tiež,keď zaplatím faktúru cez internet konkrétne cez aplikáciu Telekom,až cca o 2 dni mi píše v aplikácii " uhradená".Výnimočne mi napíše na druhý deň,že uhradená. Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal September 6, 2017 Mne tiez domotali fakturu na pevnych službach naučtovali mi zmluvnu pokutu za nevratene omt čo však neni pravda,pretože to bolo riadne vratene a mam o tom doklad. Bolo to už aj na relkamacii ktoru mi uznali, a v sms bolo napisane že mi ta pokuta učtovana nebude. Ale teraz v nedelu ked som pozeral najnovšiu fakturu tak ma skoro porazilo ked mi to naučtovali. Išiel som to hned znovu reklamovat,a vyplatil som len to čo som mal vyplatit a ostatne nech si da Telekom do poriadku sam Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal September 7, 2017 ak si velmi netrpezliva, mozes volat na 12313 pripadne im poslat doklad mailom, ale mozes byt kludna, trva to tak dlhsie vsade Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
Pridal
Dobrý deň.
Chcela by som sa Vás opýtať či neviete náhodou prečo mi stále píše že faktúra neuhradená ked som ju včera uhradila a aj mi peniaze z účtu odišli na účet VUB banky . Neviete náhodou čo to znamená ?
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach