zaplatenie faktúry

Otázka

  • 0

Dobrý deň.
Chcela by som sa Vás opýtať či neviete náhodou   prečo mi stále píše že faktúra neuhradená ked som  ju včera uhradila a aj mi peniaze z účtu  odišli  na účet VUB banky  . Neviete náhodou čo to  znamená ? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Prevod z jednej do druhej banky trvá približne 2 pracovné dni, zajtra (maximálne v piatok) bude platba spracovaná a faktúra označená ako uhradená :-)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Chce to trpezlivosť...Ja tiež,keď zaplatím faktúru cez internet konkrétne cez aplikáciu Telekom,až cca o 2 dni mi píše v aplikácii " uhradená".Výnimočne mi napíše na druhý deň,že uhradená.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne tiez domotali fakturu na pevnych službach naučtovali mi zmluvnu pokutu za nevratene omt čo však neni pravda,pretože to bolo riadne vratene a mam o tom              doklad. Bolo to už aj na relkamacii ktoru mi uznali, a v sms bolo napisane že mi ta pokuta učtovana nebude. Ale teraz v nedelu ked som pozeral najnovšiu fakturu tak ma skoro porazilo ked mi to naučtovali. Išiel som to hned znovu reklamovat,a vyplatil som len to čo som mal vyplatit a ostatne nech si da Telekom do poriadku samxD

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ak si velmi netrpezliva, mozes volat na 12313 pripadne im poslat doklad mailom, ale mozes byt kludna, trva to tak dlhsie vsade

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar