nemoznost vyuzivat sluzby na SIM

Otázka

  • 0

Dobry den. Chcela by som sa spytat, ako riesit nasledujucu situaciu. Pri odosielani SMS mi namiesto doslej spravy o odpocitani kreditu prisla sprava, kde bolo pisane nasledovne: "SLuzbu nie je mozne vyuzit na vasej SIM karte z dovodu nezaplatenia faktury alebo nedostatocneho nominalneho kreditu." 

Nepouzivam pausal, kredit si dobijam v pravidelnych intervaloch bez toho, aby som premeskala 3 mesacnu (alebo kolko to je) lehotu a navyse, aktualny kredit mam vo vyske 6,33€.

Moja otazka teda znie, ako mam dalej postupovat? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

9 odpovedí na túto otázku

  • 0

@caklosovaaa, jedná sa o klasickú SMS z čísla na číslo, alebo sa jedná o nejaké SMS do súťaží alebo na iné platené služby? Odoslanie obyčajnej SMS je možné aj zo zostatku bonusového i nominálneho kreditu. SMS do súťaží iba z nominálneho. Kredit ale netreba dobíjať každé tri mesiace, ako uvádzate. Stačí raz za rok ( kredit platí 12 mesiacov). Ak je na karte teda dostatok kreditu, zavolajte na linku technickej podpory 0800 123 777, voľba mobilné služby, poruchy mobilných liniek.

Pravdepodobne bude na karte maximálne nejaké systémové blokovanie ktoré technik na technickej podpore odstráni raz-dva.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ano, jednalo sa o zaslanie SMS za ine, ako bezne sluzby. Dakujem za informaciu. 

Ak sa mozem este spytat, hovorite, ze kredit staci nabijat raz za rok, akym sposobom potom pozastavit dosle SMS informacie v style "..dobite si, prosim, kredit co najskor.." lebo konci lehota jeho platnosti? Alebo je treba prejst na iny program/produkt telekomu? 

 

Dakujem ;)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Naozaj "genialne". No nic to, dakujem a prijemny zaciatok tyzdna prajem!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tie, ktoré ste označili nižšie a orámovali, to sú ešte staré programy Easy Fix a pod.,, tie sa už viac ako dva roky neposkytujú. Teraz je len Easy pecka, to je to vyššie a teda to, že platí 365 dní od dobitia :-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od margitagoldschmidt
      Dobrý deň chcem sa opýtať mám easy kartu easy pecka a nejde mi platiť mikro platby napr keno 10 a podobne cez sms dá sa to niako nastaviť aby to išlo ??? Dakujem
    • Od mizikova29
      Dobrý deň, 
      Na tel. Čísle 0918726713 10.04 mi skončila viazanosť, chcela by som to zmeniť na dobíjanie kreditu nakoľko to číslo využíva moja mama. 
      Je to možné 
      Mizikova 
       
    • Od zuzina9
      Dobrý vecer, mám 10eur kredit a potrebujem si kúpiť lístok na autobus nakoľko kvôli korone je nemožné kúpiť si ho u vodiča a potrebujem sa dostať domov na druhý koniec mesta, no píšete mi že nemám dostatočný kredit ??? Lístok stojí 90centov a mám 10eur kredit ???? 



    • Od aguzik
      Zdravim,
      dobil som si cez web kredit za 7 eur.Zároveň mi prišla SMS správa,že mi dávate zadarmo ďalší kredit v hodnote 3,50 eur.Bol by som rád .keby ste mi tie Vaše kredity zadarmo neposielali,keď ho nemôžem použiť na zasielanie SMS.Nie som odkázaný na tie Vaše služby zadarmo,keď ich nemôžem použiť podľa vlastného uváženia a potreby.
                                                      Ďakujem GUŽIK Anton   0902480392
    • Od olga.murgasova
      je naozaj neseriózne ,keď  namiesto 0,50 EUR za denný internet na Easy Pecke,vám systém stiahne 1euro,stalo sa to 27.3.20 !
      28.3.20 som radšej mobilný internet ani nezapla!
      no a dnes 29.3.20 znovu mi stiahlo za denný internet 1 euro namiesto 0,50!
      už naozaj neviem,či mám vôbec  mobilný internet na Easy Pecke používať ?
      Ak nemôžete garantovať ,že denný internet je za 0,50 EUR tak to zverejnite,nebudem ho využívať  !
      Za odpoveď ďakujem 
       
       
    • Od KatJakab
      Dobrý den. Chcem sa opýtať. Žijem v zahraničí. Domov na Slovensko chodím jeden až dvakrát do roka. Minulý rok som bola doma no nedobijala som si kredit. Teraz som chcela zistiť do kedy karta funguje, alebo koľko mam kredit. Nemôžem prijímať ani smsky ani hovori.Je možné že karta sa už je nefunkčná? Alebo stačí dobiť len kredit? A znova bude fungovať? Dokonca keď za dávam kredit linku mi hovorí ze číslo neexistuje. S pozdravom Jakabová