Zle zadaná platba

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

Prešiel som do telekomu s číslom a moju prvú faktúru uhradzujem cez internet banking pretože ešte nemám založené inkaso. Chcel by som sa spýtať. Platbu som odoslal no nezadal som variabilný symbol. Avšak do referencie platitela som zadal svoje meno a platbu som odoslal z účtu ktorý mám zadaný aj na zmluve s telekomom. Preto by som chcel vedieť či mi platba prejde a ak nie tak či to budem musieť platiť 2x alebo ako sa to rieši. Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

pošlite e-mail na pohladavky.mob@telekom.sk s dokladom o úhrade (z internetbankingu), ľudia z fakturačného oddelenia platbu dohľadajú a priradia pod Vaše telefónne číslo.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar