SIP ALG problém

Otázka

  • 0

Přešli jsme z ADSL na VDSL službu. Modem ZTE II. Problém nastal, s používání služby VOIP, kterou léta máme aktivní. Služba je nefunkční a je to způsobeno nemožnosti SIP ALG na routeru vypnout. Poradí někdo? 

PS: Ikdyž píšu česky, jedná se o pevnou VDSL linku používanou na Slovensku.

 

Díky Lukáš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

10 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ak sa SIP ALG nedá vypnúť, tak jedine vymeniť router.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tj... ale za jaký typ? Je otázka, jaký tuto fci umí vypnout a zda ho TCOM nabízí ...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pokiaľ viem, tak router nemusí byť priamo od Telekomu. Môžem odporučiť napríklad nejaký VDSL router ASUS, tie sú celkom spoľahlivé. Aj VoIP spoľahlivo podporujú. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To jsem si myslel taky. Jenže pak nefunguje klasická pevná linka.... :-( .... takže si nejsem 100% jist...

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

@dejmalekpokial vyuzivas od Telekomu aj pevnu linku musis vyuzivat ich router je to dane tym ze kazda pevna linka sa registruje do ich systemu pod specifickym seriovym cislom daneho routra, ktore zadava technik pri registracii do systemu. Najlepsie urobis ak zavolas na linku technickej podpory 0800 123 777 a nechat si poradit od nich. K VDSL internetu davaju bud uz spominany Speedport entry 2i alebo ADB VV3212.

Editoval filipec12

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Přešli jsme z ADSL na VDSL službu. Modem ZTE II. Problém nastal, s používání služby VOIP, kterou léta máme aktivní. Služba je nefunkční a je to způsobeno nemožnosti SIP ALG na routeru vypnout. Poradí někdo? 

PS: Ikdyž píšu česky, jedná se o pevnou VDSL linku používanou na Slovensku.

 

Díky Lukáš

este som nasiel toto:https://www.802.cz/sip-alg/

mozno pomoze

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Jak víš, že mám VOIP od 802.cz? :) ..dnes uř RIO media. Vše je mi jasné. Doma s tím problém nemám, protože si to dokážu vyřešit... řešením je opravdu router, co umí toto vypnout... nedá se nic dělat. Musím nějak z česka hovořit s Telekomem.. nedá se svítit :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

potom volaj toto cislo +421 903 903 903 ...je spoplatnene podla cennika prislusneho roamingoveho operatora

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak vyřešeno... Telekom asi s tím nic neudělá. Protože na VDSL2 používají ústředny pro provoz taky VOIP nebo něco podobného. Ale pokud se VOIP zařízení připojí přes VPN tunel, mělo by být vše OK...

Díky všem za rady a návody. 

L.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar