platba zo zahranicia

Otázka

  • 0

ako mam zaplatit fakturu zo zahranicia ked mam k dispoziii len iban kod ? cez e bankinkg mi to neberie musim udat viac udajou 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Je to faktúra za pevné (fixné) alebo mobilné služby? Ak sú to služby pevnej siete, je to možné zistiť napríklad telefonátom na zákaznícku linku, kde po zadaní čísla adresáta na tlačidlách telefónu sa prehrá aj variabilný symbol, ktorý je nutný na platbu, prípadne je možné zaslať SMS o faktúre, alebo zistiť variabilný symbol cez chat na telekom.sk. Ak sa jedná o mobilné služby, mala by prísť SMS o vystavení faktúry automaticky a tam je aj variabilný symbol. Taktiež aj o tejto faktúre sa dá zistiť info cez zákaznícku linku. Zo zahraničia je jej číslo +421 903 903 903.

 

Editoval mirko1141

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar