"Ako zistím kedy mi končí viazanosť služby pre mobil"

Otázka

  • 0

Nemam kedy vyvolavat na podporu, tak som si chcel zistit viazanost na mobil na pausal, na ktory som sa vraj po vyprsani objednanej sluzby zaviazal.

Zmluvu nemozem najst, tak neviem dokedy som este viazany a cez "moj telekom" som to tiez nenasiel, aj ked mi bol zaslany cez SMS kod.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

13 odpovedí na túto otázku

  • 0

Aj v appke Telekom to najdes :) 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja som to raz zistil cez zákaznícku linku cez automat, potom mi o tom prišla info aj do SMS :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @MANAG_Freund,

pošli mi do správy Tvoje číslo a ja sa na to pozriem :)

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravim  Matej, skoncila mi celkom slusna akcia (neobmedzene hovory do vs. sieti) a prislami SMS, ze od 15.8. mam program Happy  XS s 50min do vs. sieti + 100MB dat. Nepamatam sa na taku sluzbu a ani neviem, kde mam zmluvu, ale asi to tam je. Chcem tedy vediet, ci to je na rok a chcem popremyslat, ci nie je nieco lepsie. Ide mi o tie hovory, nie o data. Na data mam iny telefon u konkurencie. Ak vies poradit, bol by som rad, lebo ja sa v týchto veciach velmi nevyznam.. Dakujem, Milan

Tel. c. je 0948 062 317

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Hm...Jedine požiadať o zaslanie prenos čísla ku konkurencii.Oni potom zareagujú.? Možno ti dajú výhodnejšie podmienky z retenčného oddelenia...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

V appke to už nie je neviem prečo to odstránili ved zákazník to ma pravo vedieť  , v môj Telekom stále vypisuje nemáte nato pravo určite si delegácie  a keď  ich určite podla návodu nič sa nezmení , ved oni vedia prečo  taja koniec viazanosti . 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

no schvalne? preco taja koniec viazanosti?  aby si si nehodou nepredlzil a nespravil im ziskat dalsie 2 roky? :D 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

mne skončila viazanosť 14.12.2017 a aj tak mi dve nasledujúce obdobia stále účtovali poplatok za mobil. Takže čakám na vybavenie reklamácie. Čarovne už nemali info, že mi 14.12.2017 skončila viazanosť, lebo som k 9.2. preniesla číslo k inému operátorovi. Ale faktúru mali.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Uvidíš to, keď sa prihlásiš cez m.telekom.sk, sekica Profil  Tam jedine to už len vidieť a dúfam, že to z tade nezmizne.

Ja vidím toto:

Názov paušálu:
Happy XL
Stav zmluvy:
aktívna
Dátum aktivácie:
18.12.2012
Koniec viazanosti:
5.4.2019
Editoval Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tiež by som sa rád dozvedel, dokedy mám platnú viazanosť na svoj paušál ... je to naozaj otravné, že to neviem zistiť priamo cez Môj Telekom portál .... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Máš ďalšie tri možnosti:

1. Napísať na chat na stránke telekom.sk

2. Ísť osobne na hociktorú pobočku Telekomu

3. Zavolať na infolinku 0800 123 456

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz