Magio Go

Otázka

  • 0

Dobry den,

Zrazu sa mi na poslednych fakturach objavili platby za Magio Go, + na druhej fakturej este aj za Magio Internet Security...ako zakaznik v Magente, ktory ma byt prednostne vybaveny :-), volam uz 50 minut na linku 0800123456a zatial stale nic, da sa toto nejak reklamovat aj inak? Alebo treba volat do Markizy? Tam sa o to postaraju asi skor ako to niekto zdvihne na Zakaznickej linke Telekomu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Odporúčam podať reklamáciu, buď na e-mail markering@telekom.sk alebo office@telekom.sk, prípadne písomne na Slovak Telekom a.s., Bajkalská 28, 81762 Bratislava, a uviesť všetky skutočnosti o naúčtovaní sumy za MagioGo, a dajú Vám vyjadrenie.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

markiza sa presne tymto bude zaoberat :D pradvedpodobne im nieco zblo a vykredituju ti to

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar