Magio Go

Otázka

  • 0

Dobry den,

Zrazu sa mi na poslednych fakturach objavili platby za Magio Go, + na druhej fakturej este aj za Magio Internet Security...ako zakaznik v Magente, ktory ma byt prednostne vybaveny :-), volam uz 50 minut na linku 0800123456a zatial stale nic, da sa toto nejak reklamovat aj inak? Alebo treba volat do Markizy? Tam sa o to postaraju asi skor ako to niekto zdvihne na Zakaznickej linke Telekomu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Odporúčam podať reklamáciu, buď na e-mail markering@telekom.sk alebo office@telekom.sk, prípadne písomne na Slovak Telekom a.s., Bajkalská 28, 81762 Bratislava, a uviesť všetky skutočnosti o naúčtovaní sumy za MagioGo, a dajú Vám vyjadrenie.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

markiza sa presne tymto bude zaoberat :D pradvedpodobne im nieco zblo a vykredituju ti to

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar