Nejde SIM karta. Uz som dva razy skusala mobil vypnut a nasledne zapnut, potom som aj vybrala a znovu vlozila SIMku, chvilu mi siet isla, ale teraz je tam znovu,ze Len tiesnove volania. Pritom signal mam dobry.

Otázka

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

Prosím, kontaktujte bezplatnú linku technickej podpory na čísle 0800 123 777, kde Vám vedia zistiť problém a zjednať nápravu. V tomto prípade však bude podľa mňa nutná výmena SIM karty, pretože problem je práve v nej.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Nikol119,

odpoveď od @mirko1141 som označil ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 

V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže :)

Prajem pekný deň

Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte, práve mi dorazila nová SIM ktorá je náhradou stratenej. Číslo mi ostalo to isté, avšak sa nechce registrovať do siete. čo teraz? telefón som reštartoval toľko krát, že som mobil už musel dať na nabíjačku :D

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Samozrejme, podpísal si prevzatie a teraz treba čakať, kým sa doklady vrátia a operátor to v systéme potvrdí

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar