Presmerovanie hovoru

Otázka

  • -1

Pri snahe o presmerovanie hovoru z pevnej linky na mobilný telefón presmerovanie nefunguje a po zadaní aktivačného kódu je tel. číslo pevnej linky nedostupné. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Aký aktivačný kód? Ako ste zadávali presmerovanie? Je to možné cez portál Môj Telekom alebo cez sieťový kód. Vtedy by to malo fungovať. Vyskúšajte vytočiť na linke ##002#, tým sa zrušia všetky presmerovania a nastavte si nové cez vyššie spomínané možnosti.

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar