Faktúra

Otázka

  • 0

Dobrý deň.Chcela by som niečo pítať.Každý 15.dnom dostala som faktúra presne.A tejto mesiace ešte som nedostala nič a ani neviem aj pobočka t-com kontaktovať.Kedy budem mať lebo súrne treba lebo treba hradiť 30.júli.Ďakujem vopred.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 1

pozri či neskončila v spame, prípadne kontaktuj operátora

Odporúčam aktivovať SMS notifikácie o faktúre 

Ako fungujú SMS notifikácie o faktúre?

1. Pravidelné SMS notifikácie o faktúre poskytujú:

  • informácie o stave faktúr (podľa typu doručenej SMS)
  • pripomínanie termínu splatnosti
  • sledovanie úhrady faktúry
  • upozornenie na prekročenie inkasného limitu

K dispozícii je možnosť aktivácie niektorej z nasledovných služieb:

1. Služba: Notifikačné SMS o vystavení novej faktúry
SMS obsahuje informáciu o vystavení faktúry, jej výške a údajoch potrebných pre úhradu faktúry

2. Služba: Notifikačné SMS o prekročení inkasného limitu
SMS obsahuje informáciu, že fakturovaná suma prekročila výšku inkasného limitu a faktúru je potrebné uhradiť iným spôsobom

3. Služba: Notifikačné SMS o blížiacom sa termíne splatnosti faktúry
SMS obsahuje informáciu o blížiacom sa dátume splatnosti faktúry

4. Služba: Notifikačné SMS o prijatí platby za faktúru
SMS obsahuje informáciu o prijatí úhrady za faktúru, ktorá bola korektne pripísaná na účet Telekomu

Spoplatnenie

Notifikačné SMS o faktúrach Aktivačný poplatok Poplatok za prijatú SMS
SMS o vystavení faktúry 0 0
SMS o blížiacom sa termíne splatnosti faktúry 0 0
SMS o prekročení inkasného limitu 0 0
SMS o úhrade faktúry 0 0

Poznámka: Pri aktivácii prostredníctvom SMS je cena odoslanej SMS 0,1008 € s DPH.
Služby sú určené všetkým zákazníkom s mesačnými programami.

 

Aktivácia je možná prostredníctvom:

  • zaslania SMS na číslo 123 23, napr. FKTLIMITmedzeraZAP.
  • zavolaním na linku Služby zákazníkom 0800 123 456, voľba 3 a následne voľba 4.

Deaktiváciu zvolenej služby je možné vykonať rovnakým spôsobom, napr. FKTSPLATNOSTmedzeraVYP.

SMS príkazy pre aktiváciu:

SMS - vystavenie faktúry:
„FKTmedzeraZAP", „FKTmedzeraVYP"

SMS - prekročený inkasný limit:
„FKTLIMITmedzeraZAP" alebo „FKTLIMmedzeraVYP"

SMS - splatnosť faktúry:
„FKTSPLATmedzeraZAP", „FKTSPLATmedzeraVYP"
„FKTSPLATNOSTmedzeraZAP" , „FKTPLATNOSTmedzera VYP"

SMS o úhrade faktúry:
„FKTUHRADAmedzeraZAP", „FKTUHRADAmedzeraVYP"
„FKTPLATBAmedzeraZAP", „FKTPLATBAmedzeraVYP"

2. Jednorazové SMS notifikácie o faktúre

Ak si chcete overiť výšku a splatnosť vašich faktúr, pošlite SMS na číslo 123, alebo zavolajte na linku Služby zákazníkom 12345, voľba 1. SMS môžete poslať podľa typu vašej požiadavky v tvare:

FKTmedzeraVARIABILNY SYMBOL faktúry - pre informácie o vašej faktúre so zadaným variabilným symbolom, napr. FKT 123123123123

FKTmedzeraNEUHRADENE - pre informácie o neuhradených faktúrach za posledné 3 zúčtovacie obdobia

FKTmedzeraMESIAC - obdobie sa vzťahuje k dátumu posledného dňa vášho zúčtovacieho obdobia, napr. FKT 09

Prijatá bezplatná SMS bude obsahovať dátum vystavenia faktúry, sumu, stav úhrady, variabilný symbol, splatnosť, číslo účtu, 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobrý deň.Chcela by som niečo pítať.Každý 15.dnom dostala som faktúra presne.A tejto mesiace ešte som nedostala nič a ani neviem aj pobočka t-com kontaktovať.Kedy budem mať lebo súrne treba lebo treba hradiť 30.júli.Ďakujem vopred.

Skúste na outlooku kliknutím na položku Odoslať-Prijať 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar