Vypadavanie, neplynulost internetu

Otázka

  • 0

Dobry den Telekom. Mam optiku prvy den (Jasenov) a neda sa to zvladat, nemozem ani ist na internet, pretoze to ide strasne pomaly, a pise mi niekedy, ze spojenie bolo prerusene (nie je to pocitacom, skusal som to na 2 aj na mobile). Vypadava, ide pomaly prosto.. Za cim su tieto vykyvy prosim Vas? V prilohe mate screenshot z testovania pingu a posudte sami.

net.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

volaj technicku podporu 0800 123 777 tie pingy su hrozne velke

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

mas to prvy den  cize to niekto testoval ked ti to spustili? alebo samoinstalacia? skontroloval by som spojenia a kabelaz

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

0800 123 777 - požiadať o premeranie linky + nech pošlú technika,

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

aj ja mam neustale vypadky. Vcera mi vymenili WIFI router a je to este horsie, neustale vypadky a nenajdenie Wifi siete,nieto ešte že mam XL internet a routre ktore su ponukane maju prenosovu rychlost max 100 MB

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @hahahaha123, @MIchal Hura,

ešte u Vás pretrvávajú problémy s internetom? Ak áno, pošlite mi Vaše číslo a pozrieme sa na to,

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@MIchal Hura neviem aky mas router ale toto mi robilo na ZTE Speedport entry 2i..vidim to skor na reklamaciu routra ale skus ho  pred tym vyresetovat a nechaj nech si udaje od internetu stiahne sam potrva to max 15-20 min. Internet sa aktivuje sam, ak by problemy s Wifi pretrvavali reklamuj :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar