Vypadok internetu

Otázka

  • 0

V prvom rade som dosť sklamaný z prístupu Telekomu ku zákaznikom kedže som nespočetne krát volal na technickú podporu a tam len dookola hrá otravná hudba. Človek si platí za služby, ktoré vobec nedostáva, ale prejdime k veci :) V nedeľu bola u nás burka a odvtedy nejde internet. V Pondelok som cez známu v Telekome nahlasoval poruchu, bohužial do dnesneho dna nebol nikto ochotný sa ozvat ani nic a to uz sú 3 dni od nahlasenia. Da sa pripojit na WIFI ale internet neťaha, nenacita stranky. Router som restartovat nespocetne krat ale stale to iste. Ked sa router zapne tak svieti resp. blikajú  len Power a Lan1. Neviete čo sa da v tomto pripade robit ? Dakujem za odpoved

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

10 odpovedí na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Ahoj, kontorlka DSL na routri svieti alebo len blika ? Ked sa prihlasis do spravy routra tak je tam napisalne ze DSL line down ( Linka dole) ?  Pravdepodobne bude potrebny vyjazd technika.

kontaktuj @Matey ten ti pomoze s riesenim problemu.

alebo napis na  FB chat Telekomu ..su tam do 21: 00

Editoval/-a filipec12

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ahoj, kontorlka DSL na routri svieti alebo len blika ? Ked sa prihlasis do spravy routra tak je tam napisalne ze DSL line down ( Linka dole) ?  Pravdepodobne bude potrebny vyjazd technika.

kontaktuj @Matey ten ti pomoze s riesenim problemu.

alebo napis na  FB chat Telekomu ..su tam do 21: 00

Ahoj, momentalne svietia len kontrolky Power, LAN1 a WLAN. DSL vobec nesvieti

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

kable su v konektoroch routra aj v zasuvke tel. linky dobre popritlacane ?  bude zrejme potrebny vyjazd technika, router sa nevie zosynchronizovat s ustrednou.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

kable su v konektoroch routra aj v zasuvke tel. linky dobre popritlacane ?  bude zrejme potrebny vyjazd technika, router sa nevie zosynchronizovat s ustrednou.

Všetko je pozapajane ako ma byt, uz som pisal so slečnou z Telekomu z FB tak zajtra mi ma volať nieto od nich

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Neviem ci si to zadaval ako poruchu, ked ano tak do 3 dni by mala byt vyriesena

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

práve 3 deň riešim rovnaký problém,podla technika zlý router kúpila som nový a to isté.prečo starý modem bez wifi ide zapojiť a ako tak funguje?internet vypadáva tak 5-6 x za deň.objednala som technika na telefon a ešte to ten víkend pretrpíme ale vážne je to už na nervy.ten nový router mi ani kamarát nezapojil nevie si rady a to je celkom dobrý v týchto veciach.jasné že si to zaplatím ale prístup podpory štýlom kúpte si prístroj od nás a pôjde to.nie je to trochu vydieranie?pekný večer len vypúšťam paru :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Preco si nepoziadala vymenu routra za novy ? K svojim sluzbam davaju vlastne broadbandove zariadenia ktore maju otestovane vo vlastnej sieti a ich funkcnost by mala byt zarucena.Navyse ich router si stiahne prihasovacie udaje sam a nemusis sa o nic starat, internet nabehne sam. Kamarat, ktory nastavoval router zadaval spravne prihlasovacie udaje od internetu, ktore mas v zmluve ? Novy router je ADSL ? podporuje ADSL2+ Annex A,B popripadne VDSL (neviem aky mas typ pripojenia). Pokial si zdatnejsia prihlas sa do routra a skus pohadat informacie o linke "line information" alebo nieco podobne,.pozrieme sa na parametre pripojenia.

Editoval/-a filipec12

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ďakujem,cez službu Pôjde to som to nastavila,dnes tu boli technici odstránili závadu na stlpe a net šlape ako hodinky :)keby som zdatnejšia v týchto veciach tak by som údaje v routri nahádzala správne a išlo by to. kto nevie platí kto vie radí ale som rada za opravu na stlpe konečne mi prestane vypadávať net pri každom daždi :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Sme radi ze sa podarilo poruchu odstranit a internet ide ako ma :)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nabudúce odporúčam kontaktovať rovno technickú podporu na 0800 123 777, alebo mailom na techgroup@telekom.sk. Takto sa to vyrieši promptnejšie ako cez fórum.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar