Magio Box SAT

Otázka

  • 0

Aký je rozdiel medzi Magio Box SAT HDD Ready a Magio Box SAT (pri zadávaní doplnkových služieb)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

21 odpovedí na túto otázku

  • 0

ahoj 

 

Magio Box SAT HDD Ready  ti umozni pripojit externy HDD ( nie USB kluc, tyn by si odpalil ) mozes si nan nahravat ako na Magio Box SAT s HDD, Magio Box SAT si mozes zobrat s HDD(nahravaci) alebo bez HDD (nenahravaci)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

A čím ten PVR Ready prijímač odpáli USB kľúč? Pokiaľ sú tie boxy v súlade s normami, tak žiadne nebezpečenstvo USB kľúču NEHROZÍ (už by som musel mať asi všetky USB kľúče doma spálené).

 

Jediný problém je v tom, že na správnu funkciu nahrávania na USB treba USB s určitou dátovou kapacitou, 4GB a ani 8 GB nestačia....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

bolo to ako odporucanie, nakolko nie kazdy USB kluc podporuju danu prenosovu rychlost, overil by som ci pri jeho vyuzivani sa USB kluc neprehrieva, ale technologie idu vopred takze nie je vylucene ich vyuzivat v danom pripade, boxi su v sulade s normami avsak ci aj USB to by som si overil :) nakolko neslo by o chybu sposobenu magio boxom alebo USB klucom

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Prečo servisný technik mení ako sa jemu chce ? Mal som zlý Magio Box SAT HDD Ready a on mi ho vymenil za Magio Box SAT na ktorom sa nedá nahrávať ?? Ked som sa na to pýtal tak povedali že je to jedno . No mojích zlých skúsenosťiach s Telekomom tomu neverím. Keby som ho chcel vymeniť tak si musím zaplatiť ďalšiu aktiváciu boxu ale hlavná vec že telekom pri výmene nedodal to čo mal . Myslel som že po 3 mesiacov problemov bude už všetko v poriadku ale ako zisťujem tak nieje . Telekom nepomáha ale komplikuje život . Nedodržiava vlastné pravidla....aspoň tak sa mi to zdá

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ahoj

box by ti mal vymenit za taky aky si mal, skus zavolat na infolinku, zajst osobne alebo napisat podnet, vymenit by ti ho mali bez aktivacneho poplatku na zaklade daneho podnetu

urcite ide o iny typ boxu ako si mal ?  napis znacku a typ :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tak áno je to tak ....  V papieroch je napísane Magio Box SAT HDD Ready a mam Magio Box SAT  bez HDD ..Sú to 2 rozdielne magioboxy ...Už som dal reklamáciu a čakám už druhý deň či si na mňa najde čas servisný technik ..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

mozem mi napisat presny typ magio boxu ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tento typ je nenahravaci Magio Sat Box Kaon CO1300 , pockaj na vyjadrenie podnetu , potom daj info ako si to doriesil :)

 

PS: dufam ze to bude k tvojej spokojnosti :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Viem.....uvidime.....ale ako ich poznam tak to co oni uriabia zle sa riesi dlho a keby clovek nieco urobil zle tak ma co robit a musi to urobit v najkradsom case

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Volal som do telekomu a je to na reklamačnom oddelení takže aj keď technik urobil chybu takto to chcú riešiť reklamáciou do 30 dní . Je to prístup akoby sa nič nestalo a všetko by bolo v poriadku ....Už mam dosť telekomu a nepripadám si tak ako ich verný zákazník . 3 x zmluva 3x problémy . Asi som nemal odisť od skylinku. 

Je čas na zmenu operátora .....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Je možné že si reklamoval ZBYTOČNE - aký si mal pôvodne prijímač (ten HDD ready ako si písal)?

 

Pretože Telekom dodáva nasledovné typy boxov:

- bez nahrávania

- s podporou nahrávania (tzv. PVR Ready, niekde sa udáva aj HDD ready)

- s nahrávaním.

 

S nahrávaním sú len 2 typy - ADB 5800SX a ADB 5720SX a majú integrovaý HDD vo vnútri (teda žiaden HDD, alebo USB kľúč sa k nim už nepridáva) a majú dva vstupy signálu.

 

S podporou nahrávania je Zenterio a nový KAON 1300. Umožňujú pripojiť externý disk/USB kľúč pre nahrávanie a majú jeden vstup signálu

 

Bez nahrávania je ADB 2850SX (neumožňuje pripojiť USB a nahrávať).

 

Ak si mal Zenterio a dostal si KAON, tak je všetko podľa zmluvy - oba sú rovnakého typu a za oba sa platí rovnaký prenájom (naviac ten KAON je oproti Zenteriu LEPŠÍ).

 

Ak si mal ADB 5800, alebo ADB 5720 a dostal si KAON, tak je to chyba, pretože máš iné zariadenie....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Reklamácia bola uznaná ale poslali pokazený magio box ...Toto je sila .....Box som prebral dnes od kuriera a odmieta načítať stanice...viď foto.... Takto to nejako je .....a bolo aj prvý krát a teraz zase ......

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Box je v pohode, len je nastaveny ešte na Amos, musiš ho premigrovať a potom stanice naladíš :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

návod: 


1. Stlačte na diaľkovom ovládači tlačidlo Menu
2. Stlačte červené teletextové tlačidlo
3. Zadajte kód 84676

Následne sa vám otvorí menu na prechod na Nové Magio Sat, postupujte podľa informácií na obrazovke a hlavne nezabudnite odoslať tu sms v tvare „MAGMIG (medzera) ConaxID“ na 12100. Aktivácia programov prebehne do 5 minutovladac2.jpg

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Takže aj predošlý box bol OK, stačilo spraviť toto isté, nechapem, prečo ľuďom posielaju nepremigrovane boxy, ajajaj Telekom :-D

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@stanislav strba 

 

ak ti pomohla odpoved od Milosa, mozes ju oznacit ako Riesenie. Mozno to pomoze aj ostatnym uzivatelom.

Dakujeme :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@stanislav strba

 

Ahoj, ak je to naozaj tak, ospravedlnujeme sa, ide o vynimku, vsetky set top boxy dodaveme s upravenym softverom pre satelitnu poziciu 1W. 

 

V pripade, ze nastane predsa len chyba a zakaznik dostane box so starym SW, je potrebne kontaktovat nasu technicku podporu na 0800 123 777, nadiktovat seriove cislo daneho STB, a  ak sa chyba potvrdi, box samozrejme vymenime.

 

Dakujeme,

 

Rado

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar