Neskoro zaplatená faktúra + odpojenie

Otázka

  • 0

zdravim meškal som s platbou paušálu cca 20 dni a s tým že som ju predvčerom zaplatil a včera mi prišla sms s tým že moju platbu prijali.
zároveň som bol dnes odpojený.. nemožem volať nejde 4G ani nič .. niekto nejaká rada ako to fixnuť? :/ som v CZ a ked som prišiel do predajne T-Mobile CZ a povedal som že mám TelekomSK kartu a nejde mi a či by mi vedela nejako pomôcť tak sa ma tá "slečna" opýtala  že akého mám operátora a ked som jej opakovane povedal že Telekom tak mi povedala že mi nemôže pomocť lebo to je úplne rozdielny operátor .. čiže som v cudzine nemám sa ako dovolať to Telekomu a zároveň mi tu v CZ nevedia pomôcť .. čo mám robiť ? ..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

+421903903903 zákaznícka linka Telekom pre volanie zo zahraničia...Zavolaj s nejakého čísla. Kúp si v Čechách českú sim kartu a zavolaj na toto číslo,ktoré som Ti napísal (pozri hore).

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

zdravim meškal som s platbou paušálu cca 20 dni a s tým že som ju predvčerom zaplatil a včera mi prišla sms s tým že moju platbu prijali.
zároveň som bol dnes odpojený.. nemožem volať nejde 4G ani nič .. niekto nejaká rada ako to fixnuť? :/ som v CZ a ked som prišiel do predajne T-Mobile CZ a povedal som že mám TelekomSK kartu a nejde mi a či by mi vedela nejako pomôcť tak sa ma tá "slečna" opýtala  že akého mám operátora a ked som jej opakovane povedal že Telekom tak mi povedala že mi nemôže pomocť lebo to je úplne rozdielny operátor .. čiže som v cudzine nemám sa ako dovolať to Telekomu a zároveň mi tu v CZ nevedia pomôcť .. čo mám robiť ? ..

Zavolať 0800 123 456

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar