Odstávka systému

Otázka

  • 0

Ahojte,

počas víkendu 8.-9.7.2017 dôjde k odstávke našich systémov, s ktorou môžu byť spojené určité obmedzenia, výpadky alebo iné nepríjemnosti. Z tohto dôvodu nebude dočasne možné na žiadnom zákazníckom kanáli meniť služby, kontrolovať spotrebu a aktivovať si balíčky minút, SMS, dát či roamingu. Taktiež nebude možné spravovať služby prostredníctvom portálu Môj Telekom, meniť identifikačné, kontaktné alebo fakturačné údaje. 
K dispozícii nebude ani Telekom aplikácia, ani webová stránka www.telekom.sk.
Viac informácií nájdete tu: http://bit.ly/Odstavka_FAQ

Pekný deň

Matey

IMG_0465.JPG

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.