Odstávka systému

Otázka

  • 0

Ahojte,

počas víkendu 8.-9.7.2017 dôjde k odstávke našich systémov, s ktorou môžu byť spojené určité obmedzenia, výpadky alebo iné nepríjemnosti. Z tohto dôvodu nebude dočasne možné na žiadnom zákazníckom kanáli meniť služby, kontrolovať spotrebu a aktivovať si balíčky minút, SMS, dát či roamingu. Taktiež nebude možné spravovať služby prostredníctvom portálu Môj Telekom, meniť identifikačné, kontaktné alebo fakturačné údaje. 
K dispozícii nebude ani Telekom aplikácia, ani webová stránka www.telekom.sk.
Viac informácií nájdete tu: http://bit.ly/Odstavka_FAQ

Pekný deň

Matey

IMG_0465.JPG

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz