Platba

Otázka

  • 0

Zdravím. Chcem sa spýtať či by bolo možné zaevidovať platbu za paušál pomocou výpisu z bankového účtu. Totiž,... platil som cez internet kliknutím na odkaz uhradiť faktúru. Presmerovalo ma to na stránku, zadal som údaje o bankomatovej karte....... Nevidel som nikde možnosť zadať variabilný symbol. Dal som uhradiť faktúru. Platba prebehla úspešne, lenže mi ju nepripísalo a stále mi ukazuje, že faktúra je nezaplatená a peniaze mi strhlo z účtu. Domnievam sa, že to bude kvôli variabilnému symbolu. Takže moja otázka znie... Dalo by sa to nejako zaevidovať alebo musím znova uhradiť faktúru. Vďaka za odpoveď.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 1

Ak to bola uspesna uhrada na moj.telekom.sk, m.telekom.sk alebo v aplikacii Telekom , tak staci pockat den-dva kym peniaze docestuju. Pri platbe kartou komukolvek, sa VS nikam nezadava.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pokiaľ platba prebehla úspešne ( stiahli Ti peniaze z účtu),tak nerieš to....Tak,ako píše Jano peniaze budú o deň -dva pokiaľ sa bude zobrazovať platba uhradená ( v mobilnej aplikácií).

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Andrej951Dubovec,

odpoveď od @Juraj0506 som označil ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 

V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže :)

Prajem pekný deň

Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar