- 0
Prihlás sa, keď to chceš nasledovať
Nasledovníci
0
nova tema
Otázka od
sykorainy
,
Otázka
1 odpoveď na túto otázku

Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.
Prihlás sa, keď to chceš nasledovať
Nasledovníci
0
Pridal
prosím Vás potreboval by som nastaviť aby mi faktury chodili na mail ktorý som v zmluve uviedol (sykora@ibiz.sk) že mi naň budú chodiť faktúry, chodili mi na tento mail niekoľko rokov a zrazu prestali chodiť na mail a tak sa neviem dostať k pozretiu svojej faktúry, ktorú mám zaplatiť. V zmluve mám uvedenú el.mailovú adresu sykora@ibiz.sk na ktorú my majú chodiť faktúry. V tom Vašom "Moj Telkom" sa mi to nedá pozrieť, lebo vraj mi chýbajú nejaké delegácie a v mobilnej aplikácii "telkom" ked si chcem pozrieť podrobnosti o faktúre, tam mi vypíše chybu, že podrobnosti o faktúre nie je teraz možné zobraziť, aby som to skúsil inokedy.
Dakujem za skoré vybavenie mojej žiadosti
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach