nova tema

Otázka

  • 0

prosím Vás potreboval by som nastaviť aby mi faktury chodili na mail ktorý som v zmluve uviedol (sykora@ibiz.sk) že mi naň budú chodiť faktúry, chodili mi na tento mail niekoľko rokov a zrazu prestali chodiť na mail  a tak sa neviem dostať k pozretiu svojej faktúry, ktorú mám zaplatiť. V zmluve mám uvedenú el.mailovú adresu sykora@ibiz.sk na ktorú my majú chodiť faktúry. V tom Vašom "Moj Telkom" sa mi to nedá pozrieť, lebo vraj mi chýbajú nejaké delegácie a v mobilnej aplikácii "telkom" ked si chcem pozrieť podrobnosti o faktúre, tam mi vypíše chybu, že podrobnosti o faktúre nie je teraz možné zobraziť, aby som to skúsil inokedy.

Dakujem za skoré vybavenie mojej žiadosti

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

s tymto ich musis kontaktovat bud televonicky alebo chatom, toto na fore nezriesis - my ti s tym nevieme pomoct 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar