Otázka

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Reklamácia faktúry za obdobie  22.05.2017 - 21.06.2017, sumy na úhradu 25,97 €.
Pekný deň praje účastník č.: 1.91511440.
Napriek dôraznému upozorneniu na Vaše dva e-maily zo dňa 16.05.2017 o 10,09 hod.,
že si objednávam iba jedno navýšenie dát o 2 GB do konca zúčtovacieho obdobia,
zaúčtovali ste mi dve navýšenia. 
Aj ten blbý automat, čo vypisuje faktúry si mohol všimnúť, že z ceľkovej spotreby dát
6713,48 GB, som si strážil neprekročenie navýšenia o 2 GB.
Som vrcholne poburený Vašim flegmatickým správaním k starému zákazníkovi. 
Prečo by som mal trpieť za poruchy na Vášej webovej stránke?
Dúfam, že to napravíte !!!
S pozdravom Vojtech Mikloši.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

potrebujem vedieť výšku pltaby za faktúru 2/2018 číslo adresáta 1049055901

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Jednorazové SMS notifikácie o faktúre

Ak si chcete overiť výšku a splatnosť vašich faktúr, pošlite SMS na číslo 123, alebo zavolajte na linku Služby zákazníkom 12345, voľba 1. SMS môžete poslať podľa typu vašej požiadavky v tvare:

FKTmedzeraVARIABILNY SYMBOL faktúry - pre informácie o vašej faktúre so zadaným variabilným symbolom, napr. FKT 123123123123

FKTmedzeraNEUHRADENE - pre informácie o neuhradených faktúrach za posledné 3 zúčtovacie obdobia

FKTmedzeraMESIAC - obdobie sa vzťahuje k dátumu posledného dňa vášho zúčtovacieho obdobia, napr. FKT 09

Prijatá bezplatná SMS bude obsahovať dátum vystavenia faktúry, sumu, stav úhrady, variabilný symbol, splatnosť, číslo účtu, 

https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/doplnkove-sluzby-k-fakture?_ga=2.132387592.767327189.1520451211-2068290673.1519731122

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar