2 krát zaplatená faktúra

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

Mám menší problém, nechtiac som zaplatil mesačnú faktúru za paušál dva krát. Prvý krát som ju platil cez mobilnú aplikáciu telekomu no keďže som mal vyčerpané dáta tak ta aplikácia proste blbla a nebol som si istý či platba bola schválená alebo nie. Druhý deň som si to v aplikácii overil no stále faktúra svietila ako neuhradená tak som faktúru zaplatil znova cez webové stránky telekomu na pc. Dnes mi prišla z banky sms že mi boli stiahnuté peniaze z účtu 2x tak neviem ako mám postupovať. Či peniaze nebudú prijaté a budú mi vrátené na účet alebo mám riešiť tento problém niekde na pobočke telekomu? ďakujem 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 1

Jedine môžeš urgovať cez zákaznícku linku 0800123456 a  skúsiť o vrátenie,alebo Ti urobia dobropis a budeš mať zľavu z faktúry (o tú sumu peňazí)na budúci mesiac.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

toto vybav priamo s financnym oddelenim 12313

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Pridal (editované)

Vyriešené, stačil telefonát na číslo 12313 ako mi poradil bu2ckland a Juraj0506. Vyriešili sme to s operátorom tak, že ďalšia faktúra mi bude odčítaná :) ďakujem za rady 

Editoval TomasJaslovsky
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň chcem sa opýtať či by sa dala zaplatiť faktúra na dvakrát žeby som poslal čiastku teraz a potom to dovyplacal na výplatu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

Dobrý deň chcem sa opýtať či by sa dala zaplatiť faktúra na dvakrát žeby som poslal čiastku teraz a potom to dovyplacal na výplatu

Ahoj o splatkovy kalendar mozes poziadat (ak si majitel cisla)  telefonicky na linke 123 13 - financne  (spoplatnena linka) , pisomne, osobne na predajni, na linke  0800 123 456, taktiez listom alebo e-mailom.  O splatkovy kalendar mozes poziadat ak este nemas odpojene cislo alebo o nejde o prvu vystavenu fakturu, taktiez ak si uz v priebehu 12 mesiacov neziadal 2x o splatkovy kalendar. Su tam este dalsie podmienky, ale blizsie informacie ti vedia taktiez povedat potom na financnom 123 13. 

V e-mailovej a pisomnej ziadosti by si mal uviest telefonne cislo, meno a priezvisko, adresu a datum narodenia, taktiez pripadne nejake kontaktne cislo a to, ze ziadas o splatkovy kalendar. V pisomnej by mal byt aj tvoj podpis, ak si majitelom cisla.

 

 

Editoval ASK

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • -1

Mal si počkať....Skrátka,až po čase sa zobrazí "faktúra uhradená" po nejakých hodinách,až  dňoch...Neviem podľa čoho to závisí...No mne,keď odídu peniaze z účtu,príde mi SMS z banky,že mi odišli peniaze,ako nákup sa  to zobrazuje v SMS-ke od  Tatra banky..Netrápi má to,že  faktúra neuhradená....Pretože peniaze odišli....Ďalej je to nepodstatné...Ináč pokiaľ máš dáta prečerpané,tak využi WiFi pripojenie,lebo to veľmi pomalé pripojenie je o nervi...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz