Nespokojnosť za služby, a neschoponsť riešenia objednávky

Otázka

  • 0

Viete mi konečne niekto povedať ak sú natom riešenia sťažností a objednávok?

Lebo takú komunikáciu ako má spoločnosť Telekom som v živote nikde nestretol.

Riešenie reklamácie a objednanie nového tel. zároveň nový paušál sa rieši od OKTOBRA 2014 - tak to je už fakt HANBA

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

14 odpovedí na túto otázku

  • 0

ahoj

 

na pisomnu reklamaciu musia odpovedat najneskor do 30 dni, skus blizsie napisat z akeho dovodu nemas telefon a pausal  ....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

oktober.- kontakt Telekom . potvrdenie objednávky a zadané všetký udaje , a potvrdená objednávka , stačilo iba poslať lebo som ju potvrdil ale mala sa este uistiť slečna z telacentra , kontaktovať mala na druhý deň....smola kontaktovala až o týždeň čo už sa zmenili podmenky ......podaný podnet a nik nerieši do dnešného dňa,

ako s tela centrom niečo riešiť je smutné do dnešného dňa nik normálny tam nieje aby zacal riesť problém ktorý spoločnosť spôsobila

A to je iba jedná časť , nasledné kontaktovanie z mojej starny a stale nič, rekamácia vraj bola riešená ale nik nekontaktuje , smutné NEVIETE NIC DODRZAT  a SLUZBY  SU O HO....., SREVIS DETO, KOMUNIKACIA 0 bodov

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Na to si zvykni ...Mne niečo sľubovali 3x ...Stále sa to kvôli niečomu zrušilo a dozvedel som sa o tom len vtedy keď som sa informoval na zakazníckom centre . Robili akoby sa nič nestalo ....Majú za sebou školenia tak vedia ako obalamutiť zákazníka.Pomohlo len reklamovať a neustale tam volať a zisťovať

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

podla mna ide o individualne pripady, ja som zatial nemal este  problem ked som nieco potreboval, prave naopak, ked som sa informoval dostal som odpoved, mozu nastat rozne situacie nakolko nejde o nejaku malu firmu, tiez som v novembri objednaval darcek rodicom a dosiel mi asi pred tyzdnom ... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aj moje skúsenosti svedčia o Augiášovom chlieve v Telekome. Žiadosť o zrušení pevnej linky riešili od začiatku septembra do konca novembra, pričom som musel za každý mesiac ťahania sa za prsty platiť mesačné paušály. V novembri mi oznámili, že mám k dobru poplatok vo výške cca 14.- eur, no ten mi dodnes nevyplatili. Som rád, že som s nimi raz a navždy skončil "spoluprácu".

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@andrejsadud 

 

Ahoj, mrzí nás, že nemáš dobrú skúsenosť. Radi preveríme, kde tvoj dobropis "väzí", pošli nám, prosím, do súkromnej správy tvoj kód účastníka zo zmluvy a číslo pevnej linky, ktorej sa to týka. 

 

Ďakujeme,

 

Rado

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Chcel by som tiež niečo vedieť.

Ako postupovať,keď sa rozhodnem,že mobil,ktorý je viac v porave ako v mojích rukách už nechcem prevziať z opravy.Mam narok na vyplatenie ceny mobilu?Bral som ho k paušálu.

Ďakujem za odpoveď.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@rastislavsvahla 

 

Ahoj, narok na vratenie penazi vznika, ked:

 

- autorizovane servisne stredisko nie je schopne zakaznikovi opravit zariadenie v zarucnej dobe do 30 dni

- autorizovane servisne stredisko potvrdi na zariadeni 3 krat tu istu vadu alebo 3 rozne vady sucasne

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

...... autorizované stredisko ti NIKDY nepotvrdí tú istú vadu........zakaždým ti napíšu, že opravovali niečo iné.....

A peniaz e za telefón ti nedajú aj keď ti zrušia zmluvu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Aj ja mám práve ten istý problém, vážne uvažujem že odstúpim úplne
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

TAKTO SOM DOPADOL: 

Odstúpením od Zmluvy pri telefónnom čísle  ()   v zmysle reklamačného poriadku Vám vznikol nárok na vrátenie kúpnej ceny za mobilný telefón, za ktorý ste si ho od našej spoločnosti zakúpili. V prípade uzatvorenie Dodatku pri telefónnom čísle ()   s doložkou so splátkovým predajom mobilného telefónu ALCATEL ONE TOUCH POP S3 ide o kúpnu cenu zariadenia. To znamená, že pri zakúpení si zariadenia na splátky účtované vo faktúrach a vznikol Vám  nárok na vrátenie kúpnej ceny za mobilný telefón z dôvodu, že mal neopraviteľnú vadu alebo 3 rôzne vady súčasné alebo rovnakú vadu, ktorá už bola opakovane záručné opravovaná, pripadne nebude dodržaná 30dnova lehota a telefón spĺňať záručné podmienky by sme Vám tieto vrátili.

Doplnková časť mesačného poplatku Happy, ktorú sme Vám pri spomínanom telefónnom čísle  účtovali vo faktúrach od 09. 09. 2014 nie je súčasťou kúpnej ceny mobilného telefónu, ale je súčasťou ceny za poskytnutú službu. Je účtovaná v súlade s podmienkami dohodnutými pri podpísaní Dodatku k Zmluve o poskytovaní verejných služieb, s ktorou ste prejavili súhlas svojim podpisom príslušného Dodatku.  

Vzhľadom na tieto skutočnosti Vašu námietku, žiaľ, nemôžem uznať za oprávnenú

Cením si však skutočnosť, že ste zostali našim zákazník pri využívaní služby Easy a preto som sa rozhodla Vám v nasledujúcej faktúre vrátiť prechodový poplatok v sume 3,98 € s DPH v plnej výške. 

Mrzí ma, že som Vám nemohla oznámiť priaznivejšiu odpoveď, ale verím, že ju prijmete s porozumením.

S pozdravom  ()

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

A v októbri mi končí paušál, takže samozrejme pôjdem do O2. A pri najbližšej vhodnej akcii prejdem aj s EASY do O2.     

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

12dominicka12

a koľko ti majú vrátiť ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar