Otázka

  • 1

Ahojte. Stiahla som si aplikaciu na kontrolu spotreby od Telekomu. Po prihlaseni mi vsak vypisuje " lutujeme,udaje o spotrebe minut/dat nie su poskytovane pre vas program sluzieb." Aktivovany mam balicek XS. Je to normalne?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Pokial si  predlzovala  paušál  tak  kontrola  spotreby funguje az od  nasledujúceho  fakturačného obdobia.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj. Nie, nepredlzovala som, akurat som si brala novy pausal cca 3 dni spät.. Bola som v tom,ze apka mi hned ukaze, aky mam stav volnych minut resp. dat... Alebo aj v tomto pripade to bude od dalsieho fakturacneho obdobia? Dakujem za odpoved.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

ahoj,ja mam tiez pausal Happy XS a ukazuje mi ze mi ukaze az od dalsieho fakturacneho obdobia to ako ti príde domov prvá faktúra appka sa ti automicky zapne aspon myslím aj ja som bral asi pred 2 tyzdnami a tiez mi ukazovalo ze mi nemoze aktivovať appku,neboj sa ked ti pride domov prva faktura tak sa by mala uz zapnut mne pride za 2 tyzdne... ako hovorim pride ti domov prvá faktura tak by sa mala appka zapnut ;)

 

Screenshot_2017-06-17-20-03-57.png

Editoval/-a MatusTaratuta

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dakujem velmi pekne za odpoved. Uz som sa zlakla, ze si tu spotrebu nebudem moct kontrolovat...?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar