Magio Go Nefunguje

Otázka

  • 0

Ak sa v prehliadači zasekne načítavanie pri: "Stream načítaný, otváram".
U mňa zabralo: 

  1. Vyčistiť cache
  2. Použiť http protokol namiesto https - http://magiogo.sk

V konzole (CTRL+SHIFT+J pre Chrome) je väčšinou vidieť kde a s čím je problém.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahojte,

včera sme odštartovali pilotnú prevádzku nového rozšírenia Magio GO, ktoré by malo pomôcť zlepšiť funkčnosť webovej verzie Magio GO. 

Rozšírenie je aktuálne dostupné pre prehliadač Chrome (Windows aj pre MAC) a je potrebné ho nainštalovať - návod nájdete priamo na portáli magiogo.sk. Momentálne pracujeme na ďalšom vyladení webového prehrávača, ktorý budeme postupne aktualizovať. 

Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. 

Pekný deň

Matej
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mohli by ste tu napisat ti, ktorym ide Magio GO s novym prehravacom bez problemov, aku mate konfiguraciu PC?
Ma niekto podobny problem ako ja, pri ktorom sa zvuk bez problemov prehrava, ale obraz mrzne? Zvuk ide bez prerusenia, obraz je 2 sekundy zmrznuty, potom mozno na pol sekundy sa obraz prehrava, potom opat zmrzne na 2 sekundy a to stale dookola.
Mam 64 bit. WIN 7, 64 bitovu verziu prehliadaca Chrome, 2,1 GHz dvojjadro, 4 GB RAM, 256 MB grafiku, SSD disk.
Prehravac pre Magio GO v Chrome vyrazne viac vytazuje procesor (menej ako na 100%) ako pri spusteni Magio GO v Mozille.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

No vyzera to tak, ze sme sa dockali :) Po otvoreni stranky https://magiogo.sk Vas to vyzve na stiahnutie pluginu a po jeho instalacii a restarte Chrome to funguje (y) 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zabral ti krok 2. A to si iba prepol zabezpečený protokol na nezabezpečený. Stále to nieje funkčné tak ako by malo. Stále nejde viac ako 20 programov z 50. Stále je prehrávač iba v obmedzenom režime aj keď hláška už nezaberá časť obrazu. Neviem čo stále nevedia vyriešiť, stále len, že intenzívne pracujeme na odstránení, ale konkrétny termín je v nedohľadne. Nech to vrátia do doby, keď prechádzali na CHROME, kde som nemal žiadny problém s funkčnosťou a išli všetky programy. Ale asi tam majú takých odborníkov, ktorí nevedia spraviť ani ten krok späť...   Už by bolo na čase dať naozaj konkrétny dátum, kedy bude služba funkčná.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz