Movistar Espaňa SK roaming

Otázka

  • 0

Pridal (editované)

Zdravím,

chcem sa podeliť s negatívnou skúsenosťou so sieťou Movistar Španielsko, keďže táto sieť je predvolená ako preferovaná sieť na základe nastavenia PLMN kritérií priamo na SIM karte Telekom. Nakoľko som odcestoval na viac ako týždeň do Španielska, bol som nútení používať pracovne svoj mobilný telefón. Neriešil sieť mobilného operátora až do času, keď som asi po týždni používania všimol (a nielen ja, ale aj ostatní priatelia s rovnakou skúsenosťou), že s touto sieťou nie je niečo v poriadku (či už zámerne neviem) a pravidelne sa opakovalo pri každom druhom hovore ticho v telefóne a bol som nútený položiť a zavolať znova alebo počkať až volajúca strana zavolá opäť. Na toto som prišiel zhruba po týždni a prestal som to považovať za náhodu alebo technický problém. Manuálne som musel prehodiť do inej siete (Orange ES) a problém sa prestal vyskytovať. Uvádzam to sem ako svoju negatívnu skúsenosť so sieťou Movistar Espaňa, nakoľko som musel a našťastie sa aj na rozdiel od O2 karty dal vymazať zoznam preferovaných sietí a bol nútený pridať sieť Orange ES. Pri karte O2 Fér nebolo možné dokonca preferovanú sieť Movistar vymazať a problém sa samozrejme vyskytoval pri plnom pokrytí aj u konkurenčného operátora O2 SK. Chcem preto upozorniť na začiatku dovolenkového roamingu na zlé a neférové praktiky tohto operátora a zmenu PLMN kritéria na výber mobilnej siete v Španielsku ako preddefinovanej siete zo strany Slovak Telekom, a.s.

Editoval Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar