Deezer

Otázka

  • 0

Dobry den. Ako zistim ci mi bola spustena sluzba Deezer pri podpise novej zmluvy k pausalu happy xl, ktory mam od augusta 2016? Dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj @MiSchv,

zistíš to tak, že Ti to overíme v systéme :) Môžeš nás kontaktovať na jednom z týchto kontaktov,a lebo mi napíš súkromnú správu a ja Ti to overím

https://www.telekom.sk/kontakt

Pekný deň

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tak, ze za neho platis :D ale vies im zavolat a overit si to, no vsimol  by si si, ze to mas, nedavaju to automaticky, lebo je to platene a minuly rok to neponukali sa mi zda, lebo to len teraz vratili do ponuky

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar