Deezer

Otázka

  • 0

Dobry den. Ako zistim ci mi bola spustena sluzba Deezer pri podpise novej zmluvy k pausalu happy xl, ktory mam od augusta 2016? Dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

tak, ze za neho platis :D ale vies im zavolat a overit si to, no vsimol  by si si, ze to mas, nedavaju to automaticky, lebo je to platene a minuly rok to neponukali sa mi zda, lebo to len teraz vratili do ponuky

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @MiSchv,

zistíš to tak, že Ti to overíme v systéme :) Môžeš nás kontaktovať na jednom z týchto kontaktov,a lebo mi napíš súkromnú správu a ja Ti to overím

https://www.telekom.sk/kontakt

Pekný deň

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar