Deezer

Otázka

  • 0

Dobry den. Ako zistim ci mi bola spustena sluzba Deezer pri podpise novej zmluvy k pausalu happy xl, ktory mam od augusta 2016? Dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

tak, ze za neho platis :D ale vies im zavolat a overit si to, no vsimol  by si si, ze to mas, nedavaju to automaticky, lebo je to platene a minuly rok to neponukali sa mi zda, lebo to len teraz vratili do ponuky

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @MiSchv,

zistíš to tak, že Ti to overíme v systéme :) Môžeš nás kontaktovať na jednom z týchto kontaktov,a lebo mi napíš súkromnú správu a ja Ti to overím

https://www.telekom.sk/kontakt

Pekný deň

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar