Otázka

33 odpovedí na túto otázku

  • 0

no mne prisla SMS este v ten den ked mi dorucil kurier zariadenia, skus im napisat / zavolat ( do mailu ti to nahodou neprislo ? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem, ale kedy mi príde tá sms? Čo musím pre to urobiť? Nedá sa mi bez toho kodu zaregistrovať na Magenta cloud.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem, ale kedy mi príde tá sms? Čo musím pre to urobiť? Nedá sa mi bez toho kodu zaregistrovať na Magenta cloud.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @robert.dudak,

došiel Ti už promokód?

Budem rád, ak nám dáš vedieť :)

Matej

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj, ešte som nevolal. Neviem, na ktoré číslo. Či 0800700800, alebo 0800123456, alebo 0800123777 :S

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@robert.dudak pošli mi Tvoje číslo do správy, pozriem sa na to ja :) 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dík. Ja už mám všetko zaregistrované, aj mi všetko funguje ako má. Ale keď chcem, aby mi kamera aj nahrávala (môžem sa len pozerať v priamom prenose), tak chce odo mňa, aby som sa zaregistroval. A tam je potrebný promo kód. Keď ho tam zadám, tak mi odpovie "neplatný promo kód".

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ako ste spokojní so smart home? 

ak funguje tak je to celkom v pohode no ak vypadnu senzory tak nie a nie ich nahodit stava sa mi to permanentne 1x za dva tyzdne na celu noc to vypadne a ziadne svetlo sa mi na pohyb nespusti zidne takze dost neprijemne, zaroven vypadnu aj zasuvky statia spojenie s centralou, atd. veelke pochybnosti mamaj  zaroven o "mesh" topologii ponukaneho riesenia...   technologia od philipsu funguje spolahlivo aj ked smarthome od telekomu nefunguje..

 

no a teraz k nedostatkom po softwarovej stranke, statistika tusim nevravi nikomu nic,  applikacia o spotrebe  aktualnej su dost nanic.. idealne mat grafovu statistiku o spotrebe po hodinach za posledny den alebo dny, nasledne tyzdennu, mesacnu, rocnu - standradne seriozne smarthome riesenia tuto zakladnu vlastnost maju, z tohoto titulu neviem kde zaradit ponukane riesenie od telekomu..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mam to tiez doma a zistil som ze ked nemam so sebou smartfon tak si nemam ako "odomknut dom" bez spustenia poplachu.  Co sa da sprsvit okrem toho ze v casovom limite odpojim system od elektriky?

Tie Philips ziarovky su pekna vec ale stalo sa ze vypadla elektrika a po spusteni sa ziarovka rozsvietila. Ked nie som doma tak neprijemna udalost. Co sa stym da robit? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

tataracik k ziarovkam a. vypadku el. komunikoval som s philipsakom a povedal ze poniekto tie ziarovky pouziva ako standardne zriarovky cize z tohto titulu po vypadku el. nabehnu na plny vykon, coz nieje aj tak vela tak dokial dojdes domov ich vypnes potom alebo sofistikovanejsie riesenie ktore mam uz pripravene na doma(nakupeny material a uziiba namontovat) je svetelny okruh nahodit na zalozny zdroj polozka cca 100-200E aj s pracou ak to das niekomu namontovat

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte,

možno Vás to bude zaujímať:

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Matey tak dnes je stvrtok a kurier stale nedorazil ani ma nekontaktoval, zvlastbe je ze si tvrdil aj ty aj juraj bona ze zariadenia mate skladovo a ze su uz “poslane” ze ich ma kurier, zarazajuce je co som sa dozvedel dnes ze vneakom sklade caka sa na zariadenia ze vam chybaju.. takze klamal si?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

takze nove zariadenia dorazili? ako ich mam nainstalovat ak ich applikacia nedokaze najst anedokaze pridat vsetko od E3 a taktiez vodnik (senzor vody) app pise ze nezname/nepodporovane zariadenie, kedy bude dostupna applikacia aby sa dali zariadenia pouzit?

 

aktualizacia: zariadenia sa daju pridat iba cez web zariadenia, cez app ich neprida nepozna/nevidi, cez web sa pridaju lahko, zaroven aj po pridani cez web nasledne ako tak funguju v neaktualizovanej app

fullsizeoutput_4d7.jpeg

Editoval pmaster777
aktualizacia

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @pmaster777,

teraz sme to otestovali a cez appku nám senzor hneď nájde. Ak postupuješ podľa krokov v appke, potom Ti senzor musí nájsť.

 

Screenshot_20170905-092528.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

testovali ste to na iOS?  mam to overe ne zo nefunguje vid foto ako som poslal foto senzor vody najde ale vypise ze nezname zariadenie a hlavice nenajde vobec. nahodil som ich cez web rozhranie zakladnej jednotky

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@pmaster777 áno, otestoval som to aj na iOS, všade to funguje bez problémov. Odkiaľ to máš overené, že to nefunguje?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

objektivne overene mnou. museli ste nico zmenit a pridat zariadenia eventuelne zmenit pridavanie zariadeni kedze sa jedna o cloudovu aplikaciu a tu viete manipaluvat a podarilo sa vam to, dnes to uz funguje vcera ani wall termostat ani termostaticka hlavica a ani zatopovy senzor  nebralo, dnes uz funguju.

 

APP a jej aktualizacia je slubena "do par dni" (par dni pre niekoho je 2-4 kedze "par") uz odvtedy prebehlo par tyzdnov od slubenia :D 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tak dnes smart home nefunguje vobec centrala iba blika na cerveno ako ked nieje internet(pritom internet bezi) a dokonca ani hlavna sluzba quivicomu nebezi - “nekde soudruzi z NDR udelaly chybu” :D 

 

PS: centralaa bezi iba lokalne. ze smart home nebezi a ani cloudiva sluzba prikldm foto nech niesim obvinovany ze nepisem pravdu ako sa uz stalo ;)

F9426AB4-DD02-48BC-8DC6-76AD5001A490.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobry den,mam problem po aktualizacii aplikacie smarthome poplachy hlasi,ale zistim to az ked otvorim aplikaciu teda nefunguju notifikacie ani vibrovanie ani oznamovaci ton poplachu.Skusal som ju odinstalovat vymazat data aplikacie a stale nic,kde moze byt problem? Pred aktializaciou vsetko super fungovalo dik

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.