Ukoncenie roaming v eu

Otázka

• 0

Dobry den pracujem ako vodic kamionu v eu preto ma zaujima kedy bude ukonceny roaming v ramci eu a ci sa bude stahovat len na hovory v ramci eu alebo aj na data v internete? Dakujem

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

11 odpovedí na túto otázku

• 0

Pokiaľ som dobre pochopil, čo máš v paušále doma, môžeš využiť aj v EÚ. Teda ja mám napríklad Happy L, verím, že zo zahraničia môžem prevolať svojich 250 minút napríklad do SR a EÚ, prijať ďalších 250 minút hovorov, ale aj surfovať v mobile,do výšky 3GB. Potom mi budú účtovať nad rámec, minúty aj dáta, ale tak, ako by som surfoval a volal doma. Admin, potvrdíš to? Je možné v krajine EÚ surfovať cez dáta z paušálu? Platí to od 15.6.2017. :)

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0

@Ferry26 - admin ti to nepotvrdí, a to čo píšeš to nemusí byť ani pravda, určite to tak asi ani nebude, a hlavne admin to nemôže potvrdiť lebo sám Telekom mi príde, že ešte nevie ako to bude, ale všetko sa proste dozvieme už 15. júna, však to už by mohli všetci tú chvíľu vydržať. Taktiež si myslím, že skúsia to nejako obíjsť ako to chcel orange, že 100MB v SR a EU, a bonusové dáta ktoré môžeš využiť na SK (ktoré sú vyššie o dosť). Čiže si myslím, že takto ako si všetci myslíme, že roaming končí tak končí iba jedine, že volania budú ako na slovnesku ale s dátami to bude horšie, pretože ak by boli tak isto ako na slovensku tak danému operátorovi v inej zemi by slovenský operátor asi musel za tie dáta zaplatiť a tým by prerobil, či ako to je :D

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0

@Matey ? 

ja radšej budem do 15.júna v nevedomosti ako zistenie čo urobil ORANGE :o stále mám NÁDEJ, že to bude lepšie, telekom sa voči mne zachoval oveľa lepšie (nie najlepšie) ako ostatní (modrý a oranžový ) 

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0