Nižšie rychlosti než v zmluve + aktuálna nepoužiteľnosť internetu

Otázka

  • 0

Pridal (editované)

Zhruba pred pol rokom bol objednaný Magenta balík, len televízia a internet (DSL). Po naťukaní adresy bol vybraný najlepší možný internetový balík - screenshot_353.png

Vec sa má ale tak, že od kativácie služby internet nikdy nedosahoval takéto rýchlosti, reálne to bolo vždy okolo tých 10/1,5.
Pričom v nastaveniach dodávaného routeru stoja nasledujúce informácie - 
screenshot_354.png
"Aktuálna rýchlosť" je na míle ďaleko nie len že od rychlostí objednaného balíku, ale hlavne od mojich reálnych rychlostí.
Aj na stránke zákazníckej linky mám pri pripojení k internetu uvedené hodnoty 30/3 -
screenshot_356.png
Doteraz som to neriešil, ale dnešné problémy s internetom ma k tomu konečne dokopali.

 

Čast druhá: aktuálne nepoužiteľný internet - teraz na večer som si všimol straaašne vysokej odozvy. Nahodil som speedmeter a už vyše 2 hodiny mám nasledujúce rýchlosti:

screenshot_355.png

Telekom vykonáva nejakú údržbu alebo čo to je za cirkus?

Editoval RZTitan

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

11 odpovedí na túto otázku

  • 0

...... toto je na zaplakanie žiaden oznam nič proste znižena rychlosť o 99% pričom nemam prekročené dáta (FUP), pôvodne 1,4 Mb na 28Kb ..... žiadne vysvetlenie žiaden oznam nič, "výborny pristup k zákazníkom".

1.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

súhlasím s tebou!  tiež mám rovnaký problém vyše 2 hodín. Internet je nepoužiteľný! 

asd.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

aspon keby na stranke bolo nejake oznamenie o tom aby sme vedeli ze problem je na strane telekomu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

no mne sa to uz vratilo do normalu, ale aj tak by sa k tomu mohol niekto z telekomu vyjadrit

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Potvrdzujem, už je to v "normálu", teda v mojom prípade "v normálu" ako som písal v prvej časti prvého príspevku.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Snímka.PNG

Editoval Michal.palik
ja mam internet L 60/6 Mb/s

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ping je už celkom ok,  klesol zo 109ms na 39ms a rýchlosť stúpla z 1,32Mbps na 4,35Mbps, ešte nech vystúpi na 20Mbps a budem rád

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

dosahovanie nizsich rychlosti moze byt sposobene vacsim vytazenim kostrovej siete Telekomu v danej oblasti, na ktoru si pripojeny, ak budu nizsie rychlosti pretrvavat aj po restarte routra, volaj technicku podporu 0800 123 777 a poziadaj ich o restart tvojho okruhu, tiez nezabudaj ze Telekom v sieti aplikuje agregaciu tusim 1:55.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Rýchlosť nemám 30/3 od momentu aktivácie služby. A vlastne teraz pozerám, že (podľa speedtestu) rýchlosti mám 8/1,25 čo viacmenej sedí na ADSL pripojenie (namiesto 30/3 VDSL). V tom prípade nechápem prečo mi konfigurátor pri zadaní (správnej) adresy ponúkol drahší 30/3 internet resp. prečo sa to aj dalo objednať (Telekom neoveruje zda konfigurátor náhodou nenakonfiguruje optický internet niekomu do dediny v hornej dolnej?).

Editoval RZTitan

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

zadanie adresy cez mapu pokrytia a zistenie dostupnosti internetu, resp technologie aka je dostupna na danej adrese je len orientacne, presne ti to vedia povedat na linke telekomu, kde to overia priamo v systeme

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar