týždenný archív v Magiogo cez Chrome

Otázka

  • 0

dobrý deň,

donedávna mi fungovalo prezeranie týždňového archívu cez prehliadač Firefox, potom začal vypisovať hlášku o nepodporovaní tohto prehliadača a aby sme si nainštalovali Chrome. Ten sme si teda nainštalovali a istú dobu to pod tým Chrome išlo ... Potom však to zase vypadlo a nepomohlo nič iné, iba opätovná inštalácia Chrome a zase to niekoľko dní išlo...  Teraz sa však situácia zmenila, nepomohla ani reinštalácia Chrome, v ňom samotnom www.magiogo.sk pri pokuse prehrať program z predpoludnia vypisuje text v prílohe.

Takže nechápem ako to môže pod Chrome vypisovať, že tento prehliadač je už nepodporovaný a nech si nainštalujeme Chrome. Predtým sme boli v UPC, kde prehrávanie archívu fungovalo na akomkoľvek prehliadači (horizonGO) a takisto predtým zase nezávislá služba tv2go, kde sme si predplatili archív niekoľkých programov.

Platíme si službu, ktorú nevieme využívať, tak načo to potom robíme? Odišli sme z UPC na základe vašej obchodnej kampane,kde ste nasľubovali niečo, čo nedokážete zabezpečiť. Mali by ste pristúpiť k nejakej kompenzácii za to, že tú službu neviete dodať, to by bolo od vás seriózne. Alebo potom zariaďte to, aby to fungovalo. O rok, keď nám skončí viazanosť, sa budeme rozhodovať podľa kvality poskytnutých služieb a predpokladám, že pri takýchto skúsenostiach zase zmeníme dodávateľa TV a internetu tak, ako minulý rok, keď sme sa nechali zlákať k vám.

 

chrome.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

..mám presne ten istý problém ako popísal "macekovaj"..chcem využívať službu MagioGO, ale nemôžem, lebo to NEFUNGUJE..taktiež žiadam telekom o nápravu...

 

 

 

dobrý deň,

donedávna mi fungovalo prezeranie týždňového archívu cez prehliadač Firefox, potom začal vypisovať hlášku o nepodporovaní tohto prehliadača a aby sme si nainštalovali Chrome. Ten sme si teda nainštalovali a istú dobu to pod tým Chrome išlo ... Potom však to zase vypadlo a nepomohlo nič iné, iba opätovná inštalácia Chrome a zase to niekoľko dní išlo...  Teraz sa však situácia zmenila, nepomohla ani reinštalácia Chrome, v ňom samotnom www.magiogo.sk pri pokuse prehrať program z predpoludnia vypisuje text v prílohe.

Takže nechápem ako to môže pod Chrome vypisovať, že tento prehliadač je už nepodporovaný a nech si nainštalujeme Chrome. Predtým sme boli v UPC, kde prehrávanie archívu fungovalo na akomkoľvek prehliadači (horizonGO) a takisto predtým zase nezávislá služba tv2go, kde sme si predplatili archív niekoľkých programov.

Platíme si službu, ktorú nevieme využívať, tak načo to potom robíme? Odišli sme z UPC na základe vašej obchodnej kampane,kde ste nasľubovali niečo, čo nedokážete zabezpečiť. Mali by ste pristúpiť k nejakej kompenzácii za to, že tú službu neviete dodať, to by bolo od vás seriózne. Alebo potom zariaďte to, aby to fungovalo. O rok, keď nám skončí viazanosť, sa budeme rozhodovať podľa kvality poskytnutých služieb a predpokladám, že pri takýchto skúsenostiach zase zmeníme dodávateľa TV a internetu tak, ako minulý rok, keď sme sa nechali zlákať k vám.

 

chrome.jpg

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar